MAT SABU PERASAN

Dari cara mat Sabu berdialog bersama wartawan. Pu3 tengok level confidence dia memang dahsyat walau pancaran matanya tidak seiring dengan keberanian lidahnya. Nampak gelabah diberi soalan bertubi-tubi. Menjawab sebelum soalan sempat disampaikan. Asyik jawapan 'andaian saja'

Kepada Mat Sabu termasuk pelaksana himpunan KL112. Jangan korang dok perasan bahawa program macam ini orang suka. Cakap apa sajalah korang kata pakat nak kumpul tenang+aman+damai. BERSIH 1.0 2 0 & 3.0 dah membuktikan tak ada amannya. REMPUH+TERJANG adalah!

Pu3 lagi tengok seperti ada sesuatu yang membuat pu3 tak salah berperasaan bahawa kedegilan mat sabu nak juga adakan perhimpunan DI Studium Merdeka ada muslihat! Tak mahu ke Studium Bukit Jalil.

Baca gambar kedua yang pu3 sertakan. Itu punca kenapa pu3 sangat meragui pelaksanaan pakatan rakyat ni! Tiada jaminan himpunan itu bakal melimpah ke jalan raya juga. Nanti pelaksana akan buat kenyataan bahawa studium merdeka tidak mampu menampung jumlah yang hadir. Tu yang melimpah hingga ke jalan raya!!!!

#TolakDemontrasiJalanan
#TolakHimpunanKl112
#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

Popular Posts