GRO DARI CABANG AMPANG TAK LAKU PROVOK DI MAHKAMAH!!

malu nak tunjuk muka. tapi tak malu tunjuk duduk tak senonoh. pandai-pandailah korang tafsirkan perangai dia berdasar pakaian dan cara duduk ni ya
Penat je ke hulu hilir tayang iklan bergerakkan cik kak. Tak dilayan oleh mereka di mahkamah. Ceh diiring pula perempuan bertubuh sasa bervest cabang ampang. Konon sebagai pengawal keselamatan.

Maaflah yer, rakan pu3 cuma berminat ambil gambar je. Nak tunjukkan betapa murahannya strategi PKR di mahkamah.

Berani dalam berselubung. Itulah GRO yang buat gimik di mahkamah pagi tadi. Akhirnya dapat juga snap dari bahagian depan minah gedik tu. Tapi. Berani tunjuk tang badan je dia. Muka tetap tutup

Dari sumber, selain minah bertudung mengiringi, seorang lagi warga cabang Ampang yang bersamanya di mahkamah.
sila baca sendiri tertulis pada bahagian depan
 
Boleh dilihat vest yang disarungkan olehnya . Agaknya GRO gimik ni dari cabang Ampang jugalah.

Pada yang meninggalkan komen 'apa barang' tu. Ini hah! Dah teringin sangat tengok kat depan pula. Tengoklah puas-puas 'barang' nak ditengok tu. Terserahlah pada andaian korang cara posisi dia duduk yang memang tak sopan sungguh tu.
tengok.. kasihan provok tak menjadi. maruah je jatuh

Kasihan pula pu3 dengan minah gedik ni. Nawaitu dah sah tak betul. Saja nak mencabar penyokong UMNO yang berada di mahkamah. Tetapi mereka di mahkamah tu bukan murahan jiwa seperti yang dirasakan olehnya. Tak dilayan.
jaket pengiring "cabang Ampang"

So... Provok tak menjadilah jawabnya. Buat malu emak bapa serta keluarga sahaja. tak laku jadi umpan memanaskan keadaan. Sekali lagi pu3 kata. Low class sungguh idea pakatan ni. Macam ini saja mentaliti depa nak mainkan suasana?

Kepada john labu. Yang lucah , nafsu awak. Pu3 sekadar mendedahkan. Komen awakpun sengaja pu3 publishkan untuk tontonan pembaca lain. Tengok siapa yang otak kotor yer!

# PKR murahan
#BNBah
#BNBagus

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments