Followers

BODOHNYA BUDAK NI!!!!


Anak siapalah bodoh bingai ni. Rasanya dia ni jenis tak masuk ditegur. Ikut kepala otak dia sahaja!!!!!

Pada sesiapa yang friend dengan budak bodoh ni. Tolong tegur dia elok-elok atau dia bakal dikenalakan tindakan.

13 comments:

  1. Everyday...
    People are dying...

    Allah jemput x kira pangkat dan darjat..
    X kira masa dan tempat..
    Insya Allah.. kena sabar
    Berat mata memandang berat lg bahu memikul
    Semua kita akan melaluinya..

    Apa pun kepada kerajaan
    Berpada2lah...
    X salah nak hormat kematian
    Fardhu kifayah lg pun

    Cuma.. jgn smpi menangguk di air keruh

    To Hishamudin..
    Tin kosong kuat bunyinya...
    Jgn lah heret isu MH17 utk bela DS Najib bila ditegur Tun M..
    Apakah kamu sudah rasa besar bila dipuji org putih dlm kes MH370 ?
    Apa kejayaan kamu ?
    Sudah ditemuikah MH370 ?


    TOLONG JGN MALUKAN UMNO DGN SIKAP KEBUDAK2AN KAMU !!


    Aku - Mat Umno Pendang

    ReplyDelete
  2. bukan bodoh, tp dia ada akal yg waras dan boleh berfikir serta buat perbandingan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini lagi komen bodoh yg LADY terima.

      Delete
    2. Mgkn mylady salah sorang penjilat tegar ni...
      Elok masuk PKR jer..
      Tempatmu sesuai di sana...
      Bokeh jilat bontot in real

      Delete
    3. Saudara dayus yg mau suruh LADY masuk PKR. Anda layakkah jd UMNO? AHLI UMNO tak akan berfikiran seperti anda yg gila lucah

      Delete
    4. Lucah saya bertempat..
      Amat sesuai pd betina sial mcm kamu
      Klu kamu betinalah...

      Delete
    5. Bila si dayus berkata. Mcm inilah jawapannya kan. Anda mmg tidak layak menjadi ahli UMNO.

      Saya pelik anda membela sgt siti nabila di atas tu. Adakah anda siti nabila atau pemilik akaun berkenaan. ??? Saya bukan betina. Saya perempuan.

      Bahasa anda sdh mencerminkan anda bukan layak menjadi ahli UMNO.

      Delete
  3. ini lah fesyen fikiran orang yang tiada hobi membaca, tiada nilai fikiran intelek, dan paling teruk sangat perasan!1

    ReplyDelete
  4. Saya x penah bela dia pun
    Saya setuju sambutan negara berikan

    Yg x setuju bilamana Hishamudin guna isu MH17 dan MH370 utk bela Najib bila Tun tegur itu jer..

    Klu x pndi tafsir komen org..
    Elok kamu jgn buka blog..
    X lah nampak bodoh sgt

    Kita org Umno bukan mcm PKR dan PAS..ataupun DAP. yg langsung x boleh ditegur

    Adanya bloggers bodoh mcm kamu nilah..
    Yg mendatangkan kerugian pd UMNO dan kerajaan

    "Yes Boss" punya blogger
    Angguk dlm penuh kebodohan dan kejahilan
    tmpt kamu hanya ada d Harakah !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm artikel atas saya ada komen berkenaan hishamuddinker sampai awak blh keluarkan perkataan lucah kpd saya. ?

      Lain kali sila baca semula komen awak sebelum melenting. Dan sila baca betuk2 artikelbyg lain seblm awak nk komen siapa saya dan saya siapa.

      Maaflah. Awak yg dayus tak layak nak kata saya hanya layak utk kumpulan haram jadah PR tu.

      Saya tak sebijak org suka gunakan ayat lucah mcm awak. Kerana saya masih kekalkan ayat berhemahbsenagai ahli UMNO

      SILA MALU PADA KENYATAAN AWAK SI DAYUR YG TK BERANI NAK LTK NAMA

      Delete
    2. Nama aku Mohd Azlan
      Nama kamu ?

      Delete
  5. Kamu hanyalah salah seorang celaka
    Yg berlagak kononnya pembela UMNO
    tp kamulah yg membusukkan UMNO
    kaki jilat...
    Kaki pengampu
    Cth ? tgk saja sang kelembai

    Bligger murahan

    Lain kalu jgn cr pasal..
    Klu berani buka blog
    Berani tanggung

    Mcm cibai

    ReplyDelete
  6. Saya bersimpati pd awak. Tolong belajar bersabar. Kalau nak berjuang biar bijak jgn bertindak ikut perasaan.

    Saya punya blog saya berhak tulis apa sahaja saya hendak

    Apapun terima kasih kerana sudi singgah di ruang ini. Semoga Allah beri petunjuk hidayah pd awak agar memelihara tutur bicara dan berhati penuh kesabaran. Saya tak nmpk awak layak untuk dilawan

    ReplyDelete