TANGGUH PERBICARAAN OGOS???? RAMADHAN TUUUU!

PEWARIS ANAK BANGSA

mahkamah tinggi Kuala lumpur tetapkan 8hb hingga 26hb Ogos untuk Anwar  Ibrahim membela diri atas pertuduhan meliwat saiful. Hmmm bukankah iitu bulan Ramadhan.? wah ini kalilah! apa pula alasan King of drama sempena bulan ogos merupakan bulan Ramadhan. kali ini apa alasan yang akan dikemukakan olehnya?

Apa takut, pegiambela dia bukan Muslimpun, wajah2 yang biasa sudah memusingkan fakta , tidak ada istiolah menangung dosa dalam prinsip mereka. bayaran tinggi bakal mereka terima sekiranya mereka berjaya memenagangi perbicaraan ini. Dah kes bela diri ni, dah sah salahnya, cuma penetapan apa hukuman yang diterima sahaja yang belum pasti.

peguam2 ini pula, sememangnya hendak membela sehabis mungkin, kerana dialah kuda yang paling power yang boleh mereka tunggang kerana dia adalah bapa kuda yang sangat agresif. semua dah jadi halal. alahai, kasihannya kaum kerabatnya ya.

apapun King of drama. ingat2lah pintu taubat masih terbuka. Awak tu seorang Islam. kalau nk berbohong dan menipu, ingatlah tanggunmgjawab awak sebagai muslim, kurang2kanlah kejahatan dalam bulan mulia ini.

Comments

Popular Posts