SIFU PENGANUT PENGKHIANAT BANGSA-ANWAR

PEWARIS ANAK BANGSA

pu3 suka apa yang sahabt pu3 postkan dalam group FB sebab itulah pu3 kongsikannya dalam blog ini, sebagai panduan kenapa perlu menentang KING OF DRAMA INI! :
Mctheory Croniez31hb Julai 9.53 pagi
JASA-JASA ANWAR KETIKA DALAM KERAJAAN SATU KETIKA DAHULU!!

Siapa yang mengajar rasuah di dalam UMNO? jawapannya Anwar. Siapa yang menwujudkan pengundi hantu? jawapannya Anwar. Siapa yang memenangi kerusi Timbalan presiden dengan mengunakan 'wang' semasa perhimpunan agong UMNO. Jawapannya Anwar. Siapa yang paling banyak kroni dan membahagikan segala projek dalam kerajaan satu ketika dahulu. Jawapannya Anwar. Siapa yang bawa lari duit negara rm1000 dan rm500 hingga duit kita susut nilainya. Jawapannya Anwar. Siapa yang nak guna duit IMF hingga menyebabkan hutang negara naik dan menyebabkan negara hampir digadai separuh kepada negara luar. Jawapannya juga Anwar dan Siapa yang angkat kroni duduk disetiap bahagian penting sektor kerajaan dalam konspirasi menjatuhkan Tun Dr M.. juga jawapannya ialah Anwar..

Pu3.. banyk gak dpt info apa yang berlaku dlm UMNO ini dalangnya dahulu adalah UMNO. kalau baik, pu3 bangga umumkannya masalahnya semua serba negatif. alahai. cuma pu3 tak mampu kongsikannya kerana pu3 masih mncari bukti jelas. xmaulah paparkan perkara yang masih di bawah ketidak sahihan info

Comments

Popular Posts