9hb JULAI TIADA HIMPUNAN DILULUSKAN

PEWARIS ANAK BANGSA

terangler mak ngah mcm zaman dulu? opppssss! sebiji!
Semalam semasa pu3 berbual dengan pengawai atasan PDRM yang mengiring YB DS Hishamuddin. Pu3 mengambil kesempatan kemukakan soalan berkenaan Himpunan yang bakal diadakan 9hb julai depan. Jawapan jelas diberi. Tiada KELULUSAN PERMIT untuk sebarang HIMPUNAN pada hari tersebut. Alhamdulillah. Bukan Pu3 tidak hormati semanagt juang yang ditunjukkan oleh saudara pu3, pemuda yang berhasrat menentang BERSIH dengan adanya himpunan PATRIOT. bangga juga, tetapi pu3 sebagaimana rakan pu3 yang lain, lebih berpegang agar tiada demontrasi diadakan, tidak kira sebelah pihak manapun kerana tiada bukti setakat inbi, demontrasi jalanan mendatangkan keamanan atau keuntungan, yang untung tokeh print banner jeler kerana tempahan yang banyak untuk buat banner dan pakaian yang akan disarung oleh ahli demontrasi jalanan tersebut.)

Bukan Pu3 takut dengan tuntutan BERSIH yang jelas tiada makna kecuali mengempakkan diri danmenaikan saham diri tetapi memusnahkan nama dan imej negara. BODOH PIANG agenda tersebut. Kenapa kita menonjolkan diri seperti BARBARIAN? zaman Barbarian sudah berlalu, ianya adalah warisan tidak bertamadun

Bukan pu3 tidak mencintai negara tetapi Pu3 lebih kepada baik bertindak berlandaskan peraturan dan kebijaksanaan akal waras berbanding bertindak melulu atau penuh semanagt emosi. tetapi elok juga ada PATRIOT ni, sekurang2nya ada balance untuk menghentam kumpulan pembontot Minaci yang pu3 tgok nmpk sangat mukanya semakin tak berupa manusia. Lidah dia dah tak serupa manusia. pengikut BERSIH kena berfikir hendak lakukan perlakuan lepas rasa dengan mudah.

Percayalah walau HIMPUNAN BERSIH berjaya. mereka tidak mampu menggulingkan Kerajaan. berapa kerat sangat mereka berbanding kewarasan warganegara Malaysia yang lain. setakat memberi kerja lebih pada pihak terlibat seperti DBKL dan Polis serta anggota keselamatan, kasihan sungguh., ini sah copy n paste agenda luar negara., yang tidak akan berjaya. Negara Malaysia adalah Demontrasi Berpelembagaan.

p/s : Kawan Pu3. jangan terlibat DEMONTRASI JALANAN.

Comments

Popular Posts