ELLY WONG SANGAT KECEWA DENGAN KEPUTUSAN DIBUAT

PEWARIS ANAK BANGSA

Saat pu3 mendengar khabar bahawa pengerusi HIMPUNAN BERSIH yang menemui Yang di-Pertuan Agong bersama sasterawan Negara A.Samad Said. Himpunan BERSIH akan diadakan di stadium seperti mana dititah kan oleh Yang di-Pertuan Agong. Lazimnya selain daripada membaca komen di FB , Pu3 akan menjenguk juga twitter. Opppssss... plak dh.. Elly wong menyatakan kekecewaannya dan menegur keputusan tersebut. Ishhhhh.. MP  Pelolong ni. Tak sudah-sudahnya ada sahaja lalakannya. Kali ini dengan beraninya memarahi anak kesayang King of Drama pula.
Dalam twitter. tiada sebarang perubahan dilakukan so rentikan kalau kata pu3 nak menfitnah ya

Nampaknya MP berbangsa cina ini sangat kecewa kerana gagalnya tindakan membuat rusuhan di jalan. Gagal juga hasratnya melalk kat twitter membatu api pada pengikut dan followernya agar bersemangat menghuru-harakan keadaan. Alahai kasihannya.

p/s: walau himpunan jalanan tidak berlaku, tetapi pu3 sedang memikirkan bagaimanalah keadaan studium itu nanti.? Hope tak ada pula yang buat pasal dalam kumpulan mereka sendiri. berlaku kekecohan dah tu, untuk membuat fitnah bahawa semua itu angkara BN

Comments

Popular Posts