SAMPAI BILA KUATNYA KUASA 'SIMPATI' ITU?

PEWARIS ANAK BANGSA

1997, 1998 dan kini 2011. Pendakap ini
alatan meraih SIMPATI King Of  Drama
Jika kita menonton program AKADEMI FANTASIA. kita pasti akan terlibat satu perasaan yang mendalam secara sedar mahupun sebaliknya iaitu SIMPATI terhadap pelajar AF sehingga undian kita kemungkinan besr menjurus bukan kerana kemampuannya melainkan kerana belaian rasa SIMPATI tersebut. Itu pandangan Pu3. mungkin berbeza dengan pandangan orang lain.

penggunaan strategi memperolehi SIMPATI itu juga yang digunakan oleh Anwar Bin Ibrahim dalam mendapat tempat di kalangan pmyokongnya.  Ditambah pula keyakinan pengikutnya yang sebelum ini ketika beliau memegang jawatan penting dalam kerajaan telah mengikat mereka kepadanya. Saluran psikologi SIMPATI menguatkan semangat mereka memperjuangkannya. Tak percaya? biar pu3 terangkan kenapa pu3 berpendapat sedemikian.

1. bagaimana wujudnya KEADILAN atau dikenali kini Parti keadilan Rakyat? Bukankah pada asasnya parti ini didaftarkan atas dasar memperjuangkan kebajikan . 1997, Wan Azizah telah membentuk jawatankuasa KEADILAN kerana berkehendak berjuang menuntut keadilan terhadap suaminya yang dikatakan kononnya telah dianiaya. didera semasa ditahan sehingga lebam sebelah matanya. heheheh itulah permulaan lambang KEADILAN. Mata Anwar Ibrahim. Lambang itulah meraih SIMPATI kepada pengikutnya,

banyak lagi sebenarnya kaedah pendekatan meraih simpati Anwar Ibrahim ini telah lakukan. Pu3 senaraikan, kekwan kata banyak sangat tak baca. Bosan pula. kekdang datang juga angin pu3 malas nk menulis panjang lebar terutama perkara berkait dengan KING OF DRAMA ini.

Pu3 boleh kata, King Of Drama ini sememangnya sangat bijak dalam memanupulasikan psikologi orang yang tidak mengetahui agendanya . Jika mendengar kata-katanya, pasti akan mudah simpati sekaligus menerima racun yang disebarkannya. pu3 menamakan strategi ini sebagai strategi SIMPATI. Kenapa? kerana Anwar menanamkan keyakinan sesungguhnya bahawa dia adalah mangsa kezalimanan kerajaan BN sekrang ke atasnya. di tambah lagi rancun menguatkan semnagat penyokong dengan  menekankan bahawa mereka juga adalah mangsa penipuan dan kezaliman kerajaan BN. Dengan strategi SIMPATI inilah juga, langkah anwar dipapah kononnya untuk duduk PUTRAJAYA. Impian seumur hidupnya.

Apa yang pu3 ingin tahu, sampai bila permainan  SIMPATI ini berjaya menguasai pengikutnya? hanya mereka yang pandai menggunakan kewarasan akal akan sedar. Mudah-mudahan cepatlah sedar sebelum korang menghembus nafas terakhir sebagai antara mangsa penipuan pelakon terhebat ini.

Comments

Popular Posts