SUMBANG MAHRAM VS PEMIMPIN PKR?

PANAS: dikhabarkan seorang pemimpin kanan Pakatan telah ditahan semalam atas pertuduhan berlaku perbuatan sumbang mahram!! biar betul!

Dikatakan Mohammad nor bin jaafar (ketua parti kita jerantut / bekas ketua pkr jtut / bekas calon pkr dun damak / abang kpd dr. hamzah bin jaafar) telah ditangkap polis jerantut atas tuduhan merogol anak perempuannya sendiri.

Kemudian dibebaskan petang semalam bersama anak lelaki beliau. sekarang ini pihak jsj sedang tunggu keputusan ujian dna bagi mengesahkan siapa suspek yg sebenar. tarikh pertuduhan belum di tetapkan sehingga keputusan ujian diperolehi.

Berdasar info dari blog papagomo dikhabarkan anak gadis pemimpin itu baru berusia 16 tahun selamat melahirkan bayinya di hospital cheras? Hmmm.. 16th tu macam usia adik pu3 yang bungsu je, alahai... Usia masih remaja naif yang baru nak belajar kehidupan remaja. ( Berdasar pengalaman hidup pu3 dan pemerhatian pu3 dengan pembawaan adik pu3)

Penahan anak lelaki dan si bapa ni ekoran satu laporan polis yang dibuat oleh seorang jururawat sebuah hospital di luar negeri Pahang setelah mangsa melahirkan anak di sana. Mangsa telah mengaku dirogol anak bapa sendiri pada tahun 2011 di rumahnya di Batu Balai.

Tapi betulker? Wahhh.. Kalau betul? 1 lagi perbuatan songsang dilakukan dalam kepimpinan pakatan yang semakin melengkapkan kreteria perjuangan songsang! Masyallah!

#benci sumbang mahram
#benci budaya songsang

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts