DIGODAM? HAHAHHAHAHA...

::Pewaris Anak Bangsa::

 Nak Raya ni, Istilah minta maaf zahir dan Batin ini sudahmenjadi rutin dankeiasaan yang diamalkan oleh seluruh umat Islam. Tidak kira apapun taraf dan pangkat termasuk darjat. Namun, Pu3 nak tergelak.. opsss bukan nak tergelk dah.. tetapimemang tergelak apabila kononnya perutusan Anwar Bin Ibrahim dikatakan terselit ucapan Maaf kepada YAB PM adalah tulisan yang digodam oleh seseorang.

Persoalannya siaa? kalau pu3lah, buang masa je pu3 nak godam blog Anwar Ibrahim ni. Godam otak dia lebih baik dan ada hasilnya.

Baca lagi kata blogger Sungai Rapat Online :

Kerja Godam-mengodam ini kerja orang 'dalam' Anwar yang benci dengan fitnah Anwar



Blog Anwar Ibrahim digodam dan dimuatkan dengan 'perutusan Aidilfitri', antara lain 'meminta maaf' kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Setahu kita kerja godam-mengodam ini, yang  pakarnya hanyalah  pecacai Anwar sahaja. Ini sudah semestinya kerja orang dalam yang hampir dengan Anwar yang sudah muak dengan lakonan Anwar yang sering memfitnah Perdana Menteri.

Laman itu,http://anwaribrahimblog.com ini dikawal oleh hanya seorang sahaja tetapi ditulis oleh ramai penulisnya. Mereka mendakwa kononnya digodam kira-kira 20 minit selepas Ketua Pembangkang selesai muncul dalam sesi Borak Bersama Anwar Ibrahim malam tadi. Sesi yang bermula 10.30 malam berakhir sejam kemudian.

Dalam kenyataan dikeluarkan, Pasukan Pentadbir Blog Anwar berkata, "untuk makluman pembaca, blog ini telah digodam sekitar jam 11.50 malam tadi dan sebuah posting palsu kononnya ‘perutusan khas’ oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dimuat naik di blog ini."

Kerja mengodam blog ini dipercayai dilakukan oleh orang dalam yang dekat dengan Anwar sendiri yang mungkin tidak berpuashati apa yang Anwar sudah lakukan kepada Perdana Menteri Datuk seri Najib Tun Razak.
 
Mungkin esok dah Raya. u3 nak minta maaf andai tulisan pu3 selam ini kena pada batang hidug sesiapa sahaj yang sememangnya pu3 na targetkan. Tetapi tiada unsur fitnah dalam sebarang tulisan pu3. hanya pendedahan yang mungkn sanga melukakan perasaan yang disasarkan.
 
Selamat Hari Raya. Maf Zahir dan batin

Comments

Popular Posts