HIJRAH TAMRIN DEMI APA? NK TIMBUL SABUT ?

::Pewaris Anak Bangsa::

Pu3 sedih? tak sedihpun. simpati je sebab TAMRIN seperti yang lain tak sedar apa yang telah dilakukannya sebelum memilih posisi yang BUKAN TIMBUL SABUT PAHALA.

Bagi yang tidak tahu banyak tentang isu dalaman politik mungkin melihatnya satu perkembangan yang lain macam.Atas sebab itu pembangkang jenuh pukul gendang tentang 'penghijrahan' Tamrin Ghafar,Tan Sri Kadir Sheikh Fadzir,Datuk Seri Wilfred Bumburing,Datuk Seri Lajim Ukin dan terbaru Senator Maijol Mahap.

Namun kalangan yang aktif dalam arus perdana politik tanahair tidak pernah menilai mereka sebagai 'jerung politik' yang boleh mengegarkan suasana.

Tamrin sendiri mungkin terus hidup bagai nyawa-nyawa ikan bergayut nama besar Allahyarham Tun Ghafar Baba.Sebalik cuba tanya mana-mana orang UMNO adakah mereka merasa sesuatu kehilangan beliau masuk PAS.

Beliau memang bekas Ahli Parlimen dan bekas Pengerusi MARA.

Namun sudah sekian lama nama Tamrin tenggelam di angin lalu.

Memang satu jenaka dengar Tamrin dakwa beliau masok pembangkang kerana UMNO sudah hilang arah kerana ikut ceritanya beliau yang sebenarnya sudah tidak tentu arah.

Beliau yang terkial-kial mencari dahan untuk berpaut.Mungkin hajat dihati nak jadi bos sepanjang masa dan tidak mahu merendah diri aktif seperti ahli biasa yang lain.

Semasa dalam UMNO sendiri tidak ada sesuatu sumbangan besar yang boleh dikaitkan dengan nama Tamrin.

itu kisah yang pu3 jumpadan baca kat artikel di AGENDADAILY. Tapi berdasarkan aa yang pu3 perhatikan situasi akhir-akhir ini. Kebanyakan yang dah jadi BERHIJRAH atau menjadi si Katak ini. Bunyi konon perjuangan membela rakyat hanyalah retorik semata. Peniun untukmenarikperhatian. Dengan apa yang mereka lakukan sepajang diberi laluan berkhidmat.Nampak sangat, mereka hanya inginkan jaminan diberi tempat untuk ditonjolan semuala.

Tamrin? layakler dia masuk pihak sebelah tu. Orang yang suka memburukkan kumpulan yang disertainya, tak seti begini tak sesuai dalam BN. Dan Pu3 yakin, kalau di tak dicalonkan kelak dalam pakatan. Sah bukan tersingkap kain Pakatan Pembangkang ni, dilondehnya sebogel-bogelnya! Kenapa Pu3 kata begitu? sebab Tamrin menunjukkan keperibadin sedemikian sekarang. Sikap sama ditunjukkan mereka yangdh menjad KATAK 

Elokla Tamrin. Dalam Pakatan ni, sesuai denganperwatakan hanya tahu berceramah BURUK Belako. BAIKNYA Pakatan hanya BAYANGAN akan datang yang SUDAH PASTI tak ditunaikan.

MAsuk PAS ni ak bertaubatker TAMRN? heheheheh sambutlah tergelak sakn dari Pu3. PA ni baiknya hanya pada pakaian ala-ala Islam semata. Takbanyak pemimpinnya yang tah menjaga mulut. Tu bukan hapuskan DOSA dah. Tambah berganda DOSA sah dan nyata. Agaknya nak kejar SYURGA PAS. Oh ya Tiket SYURGA PAS ada diskaun tak?


Comments

Popular Posts