LEMBUT TETAPI SADIS BUAT MEREKA YANG LAKUKANNYA!

::Pewaris Anak Bangsa::
  HEHEHEH.. ni bukan je ARBAIYAH je kena KELEPUK, Bob Loqman yer, kena lagi Aisyahnyer sekali juga kena pada PAS. AMBIK KO! baca artikel di bawah baru faham apa mksud pu3

KUALA LUMPUR, 22 OGOS 2012: Pelakon dan pengacara, Iqram Dinzly mengakui kalau dulu dirinya agak nakal, kini segalanya sudah mula berubah selepas dia menyertai kumpulan Fitrah bersama artis wanita yang telah berhijrah seperti Irma Hasmie, Yatt Hamzah, Siti Nurdiana dan Natasha Hudson.

Malah, jejaka kacak ini tidak begitu gemar apabila segelintir pihak menggunakan alasan berhijrah untuk menyertai parti politik.

"Saya sudah banyak kali diajak rakan-rakan artis lain untuk menyertai kumpulan ini. Alhamdulillah, selepas menyertainya, saya merasakan perubahan pada diri saya.

"Saya akui, sebelum ini, saya seorang yang degil tetapi selepas mendalami ilmu Islam bersama ahli kumpulan ini, saya perasan diri saya mula berubah. Saya pun merasa seronok apabila dapat berjumpa ustaz-ustaz di sini.

"Mereka semua sempoi. Terus-terang, persatuan ini tidak sama seperti tabligh," katanya kepada murai.com.my.

Dalam pada itu, Iqram mengakui dirinya masih sama tetapi berubah dari segi pencarian ilmu dalam Islam.

"Saya kurang senang dengan dakwaan setengah pihak yang mahu mendalami Islam dengan menyertai parti politik. Kalau betul nak pelajari Islam, pergilah ke sekolah pondok atau pun mengikuti majlis-majlis ilmu yang disediakan.

"Terus-terang, saya tidaklah berubah sepenuhnya. Iqram yang sekarang ini adalah lelaki yang mencari jawapan apa dan kenapa yang sering berbangkit mengenai Islam," jelasnya.

Sementara itu, Iqram yang menjadi sahabat baik Fouziah Ghous memberitahu mengambil cuti selama seminggu untuk beraya dan hanya membuat persiapan biasa saja.

Comments

Popular Posts