NO HAL MA! KUTUK KAT TWITTER E, BUKAN SALAHPUN!

::Pewaris Anak Bangsa::

OOOOO.. macam tu upanya. tweet tak mendatangkan masalah. tak mengundang penghinaan. Patutlah semua merapu, melalut meroyan dalam tweet.. Pakatan pembangkang ni sah menghalalkan keBIADAPAN.

kan pu3 dah kata. mereka tak ikhlas memohon maaf. dah minta maaf.. ada lagi di badigol mengulas negatif!

baca lagi!


Haah!!! Yang korang nak bising - bising sangat pasal Ahli Parlimen DAPigs ni kutuk Datuk Lee Chong wei tu pasal apa? Dia bukan buat salah pun.

Dia setakat kutuk dalam twitter je sambil mendabik dada mengatakan yang Pakatan Pembangkang tu lagi bagus dalam soal ni.

Kalau dia memerintah nanti, jangan kata pingat Emas yang boleh dibawak balik. Malah kemungkinan besar, sukan Olimpik tu pun boleh diadakan di Malaysia.

Lagi pun, Si Manoharam tu setakat kutuk Datuk Lee Chong Wei je. Yang diorang dok kutuk Perdana Menteri dan kakitangan Kerajaan tu, tak de masalah pun.

Selama ni, diorang dok kata Polis 'Hanjeng' Kerajaan, wartawan pencacai kepada Kerajaan, dan macam - macam lagi tuduhan, tak de apa pun.

Tambahan pulak, benda tu dah jadi norma buat pemimpin - pemimpin Pakatan Pembangkang ni. Caci cerca, maki hamun dan sumpah seranah tu dah jadi darah daging.

Memang pemimpin macam ni la yang kita nak untuk memimpin kita dimasa akan datang. Sumpah seranah dan maki hamun tu akan jadi sebahagian dari cara hidup kita nanti. 

Jadi, kita nak heran buat apa? Itu pasal la diorang buat tak tau je bila Si Manoharam tu keluarkan kenyataan menghina Datuk Lee Chong Wei. Malah tak de tindakan pun yang akan diambil sebab benda tu dah biasa diorang buat!!!
PETALING JAYA: ADUN Kota Alam Shah, M  Manoharan tidak akan diberikan surat tunjuk sebab  atas keceluparannya memperlekehkan pemain badminton nombor satu negara, Datuk Lee Chong Wei di laman Twitter kelmarin, kata Ketua Pemuda DAP, Anthony Loke.

Katanya,  Manoharan telah memohon maaf secara terbuka kepada Chong Wei dan itu sudah memadai. Beliau berharap perkara itu tidak akan berbangkit lagi.

"Manoharan sudah meminta maaf secara terbuka kepada Chong Wei dan isu ini selesai, tidak ada yang berbangkit lagi," katanya.

Menurut Anthony, kenyataan yang dibuat oleh Manoharan itu tidak ada kaitan dengan DAP dan tidak akan menjejaskan parti.

"Saya tegaskan ini pendirian peribadi beliau dan tiada (pemimpin) dalam DAP setuju dengan kenyataan tersebut.

"Ia tidak memberikan kesan kepada Pakatan Rakyat, rakyat tahu menilai tapi kepada beliau sendiri kenyataan itu bukan dari parti," katanya.

Isnin lalu Manoharan memperlekehkan Chong Wei yang tewas dalam penentuan juara dan naib juara dengan pemain China Lin Dan di Twitter. Beliau menulis "Lin Dan telah menang dan dia bermain lebih baik daripada Lee Chong AWAY...".

sumber: semut hitam blog

kalau depa main tweet dan status hentam maki hamun, mulut jari bau lagi teruk dari longkang.. tk pula ada yang main report admin FB! Tapi kalau kekwn pu3 posting kat FB group... baru satu dua artikel dah terima warning abuse ler.. kena BLOCK!!! bukan lagi BIAS .. DAYUS dan PENGECUT sesungguhnya Pakatan pembangkang ni!

Comments

Popular Posts