PAS LELAKI PAKAI TUDUNGKER? PAKAT BOIKOT AL-HUMAIRA LELAKI JE NI?

::Pewaris Anak Bangsa::

HEHEHEHEH.. tergelak pu3 . dalam ramai-ramai yang nak boikot tudung al-humaira ni... lelaki je! Pakat nak boikot sebab ustazah express mereka dah tak ada penaja tudung. Apa lagi.. pu3 mintalah PAS pula menaja tudung untuk dia. boleh juga dapat pahala ke Syurga.

nah baca lagi:

Jantan-Jantan PAS Pakai Tudung Al-Humaira Ke?

Kalau dah tenging, tenging jugalah. Lagi pula mana ada orang Islam support komunis. Melayu PAS je yang setenging-tenging umat Islam (ajaran sesat) yang menyokong komunis sepenuh daya. Beralih kepada hal yang nak diceritakan ialah tentang wirawan-wirawan PAS yang bersungguh mahu memboikot syarikat tudung Al-Humaira dek kerana syarikat tersebut membatalkan kontrak dengan perempuan bernama asalnya Arba'eyah yang manis digelar Abby Abadi. Alasan syarikat tersebut sangat jelas. Penglibatan Abby Abadi dalam politik telah menjejaskan perniagaannya. Dah la menyemak dalam dunia politik, bersifat RADIKAL tak tentu halatuju pulak tu. Maka berbondong-bondong jantan-jantan PAS yang dulunya mengeji Abby kerana menangis melalak depan TV dalam kes Norman Hakim - Memey , kini menyanjungnya. Kalau boleh nak disarung tudung Abby tu agaknya.

Untuk tujuan itu, satu Facebook Page untuk memboikot syarikat Tudung yang menamatkan kontrak dengan Abby telah diwujudkan.



MyMassa cuba terjah FB tersebut dan apa yang MyMassa jumpa amat-amat mengejutkan!

80% daripada yang like FB tersebut adalah lelaki penyokong PAS!!!!

Antara jantan-jantan PAS yang like page tersebut.

Setakat awal pagi MyMassa tengok, hampir 8,000 individu yang like page tersebut.

Yang MyMassa pelik, page tersebut suruh boikot jenama tudung tetapi yang nak boikot tu majoritinya pak lebai PAS. Apa kaitannya jantan-jantan PAS ni dengan TUDUNG?

Kalau diorang bagi alasan kononnya akan boikot untuk pasangan, usah dok membohong la. Cuba check kat kedai tudung, ada tak lelaki beli tudung untuk pasangannya? Takdak bro.

Sebenarnya jantan-jantan PAS ni nak wujudkan ABBY ABADI FAN CLUB. Tetapi kalau diorang buat macam tu, kantoi la dengan isteri masing-masing. Jadi untuk cover the story, maka FB page ni jadi galang gantinya. Cuba tengok antara jantan gatal PAS yang turut serta like page tersebut.


Nama pun dah tipikal penganut PAS yang tak boleh lari dari iklan ubat kuat di Harakah.

Untuk merasionalkan posting ini, MyMassa tepekkan page dari syarikat yang cuba diboikot oleh jantan-jantan PAS.


Yang like page ini lebih daripada 100 ribu dan hampir ke semuanya adalah wanita.

Kepada pemilik syarikat ini, jangan risau dengan ugutan terbaru pembangkang. Yang minat Abby Abadi sekarang ni kebanyakannya lelaki gatal dari PAS. Kalau anda ambil teruskan kontrak dengan Abby memang rugi sebab perempuan pun dah menyampah dengan perangai merenyam Abby sejak dihimpit lebai PAS. Sampai boleh buat kenyataan nak kahwin dengan ustaz la pulak!

Abby ni elok buat produk baru keluaran PAS, Instant Ustazah. Baru dua hari pakai tudung dah boleh jadi ustazah.




Confirm terhangat di pasaran  diborong oleh lebai-lebai PAS.

sumber : Mymassa blog


Comments

  1. Sy sebenar agak terkilan dengan tindakan para admin page tersebut, mereka anggap syarikat al humaira tidak islamik malah dituduh sebagai lari dari islam, sy sedih melihat mereka menjatuhkan hukuman yg pelik kepada syarikat tersebut, dan rata2 mereka ingat berbisnes ni senang kot kalu bisnes ngan PAS, sb mereka kata semua muslimah pas pakai tudung, itu memang sy xnafi tpi apa kaitan dengan bisnes? bisnes for all, not for specific party politik, sedih melihat perjuangan mereka sia2 dan harap abby masuk kelas nak ceramah pun, nk ceramah agama wajib masuk kelas agama, =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts