PPS HANYA TOPENG UNTUK LAJIM

Presiden? Tak taulah. Tapi itulah yang berlakukan. Pakatan Perubahan Sabah atau PPS diketuai oleh Lajim dan meletakkan anaknya azman sebagai Ketua Angkatan Pemuda PPS. Ceh, pu3 tengok sebiji macam parti cukupkan koata semata. Dalam hal ini, pu3 bukan nak cerita parti Lajim ni.

Semasa pu3 melalui rumah lajim di Beaufort. (Cerita raya pertama) sedikit tergantung ceritanya. Sebenarnya pu3 nak cerita apabila pu3 nampak tiada bendera mewakili PPS hanya bendera PKR.

Pu3 dapat menjangkakan bahawa PPS hanyalah topeng lajim berlakon mengikut skrip Anwar Ibrahim untuk memancing sokongan pengundi di kawasan beaufort. Pengakhiranya kelak, Lajim akan bertandingan atas tiket PKR sahaja.

Kenapa? .. Pu3 merasakan PPS belumpun berdaftar secara rasmi. So bagaimana nak bertanding untuk PRU kelak? Sudah pastinya Lajim akan akan memberi alasan sebahagiannya adalah seperti pu3 ramalkan.

Apapun. Pu3 yakin bahawa pengundi kawasan beaufort lebih bijak menilai dan tidak mudah terpesona dengan taburan janji pakatan pembohong skrip ni.

#JanjiDitepati
#BNBah
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts