PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT


LADY sukakan apa yang ada pada diri pemimpin ini. Semoga apa yang apa pada idola LADY Tun Dr Mahathir diwarisi sepenuhnya oleh YAB MB Kedah ini.







Program sambutan Maulidur Rasul di Kedah yang dianjurkan oleh kerajaan Kedah kini mendapat sambutan luar biasa. Seluruh kawasan dipenuhi warna putih yang melambangkan kebersihan dan kesucian.
Siapa kata Pemimpin UMNO menyesatkan umat Islam dan mengamalkan perkara-perkara kafir??? Malahan pada pandangan LADY .. setiap majlis keagamaan yang dilaksanakan tidak senoktah pun diselitkan pengisian memburukkan individu lain.

Semoga ada manusia bukan UMNO sedar dan berlapang jiwa serta minda .

Sumber gambar: rakan LADY

Comments

  1. setan2 PAS menggelupur lihat program Mahabbatur Rasul ni dihadiri puluhan ribu umat Islam.. kena pulak MB Dato Seri Mukhriz join penuh program ni sejak dr petang sehingga Solat Maghrib-Isya berjamaah.. terus bermaulid sehingga tamat jam 11.30 malam.. indah sungguh prog ini.. MB sndiri hadir penuh.. makan bersama2 di lantai..

    maka syaitan2 upahan PAS amat sakit hati..dilancar mereka siri2 fitnah kering.. malangnya Allah Maha Berkuasa.. mereka semakin gila.. terus gila.. PAS laknatullah.. ada pengetua sekolah SAR..yg smpai sanggup sabotaj pelajar masin2g batalkan bas berbiji2 utk ke sana atas kebencian dan takut dgn kebangkitan umat. Islam melalui prhgram ini...

    itulah iblis.. yg bertaut dlm tubuh manusia PAS..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts