TAK LUNTUR DEK KRITIK

Bukan semua mampu menghadapi tekanan sepertinya, setabahnya. Walaupun menerima ejekan, penghinaan dan kritikan yang melukakan serta mempertikaikan kredibilitinya . Dia tidak peduli dengan semua tersebut, tetap meneruskan perjuangannya dan melaksanakan amanah yang diberikan kepadanya sebagai ketua Pergerakan Wanita UMNO Malaysia
sumber sahabat cyber

Dalam sesilawatan tersebut, Dato Sharizat Abd Jalil sempat ditemubual oleh wartawan berkenaan kes NFC yang mendapat perhatian kontroversi pelbagai , tidak kira dari pihak Pakatan dan ada segelintir kepimpinan UMNO sendiri. Antara jawapan yang diberikan, "urusan itu Allah swt Maha Mengetahui. Saya akan menjawab di hadapan Allah" Ketegasannya memberi jawapan itu mencerminkan bahawa beliau berada di posisi tidak terlibat (andaian pu3)  Malahan menegur kenyataan segelintir kepimpinan UMNO yang mengkritik sebagai  tuuutttt.. pu3 tak akan memberi kenyataan itu, sila layari blog SEMUT HITA
M untuk dapatkan kenyataan sepenuhnya. 
sumber: sahabat cyber

Pada pandangan pu3 kritikan segelintir kepimpinan UMNO itu adalah  kenyataan yang mempunyai agenda mereka sendiri . Hanya mereka yang melakukan kenyataan tahu apa agenda tersbut dan pu3 tak akan memzahirkan andaian pu3.
Penyayangnya dia. memang layak memegang jawatan di kementerian sekarang (sumber: sahbat ctber)

Sempena sambutan Maulidur Rasul, dato Shahrizat Abd Jalil. Bersama skuad sayang wanita Kepong dan Pertubuhan Belia Islam kepong menganjurkan program lawatan ke wad. Bersalin hospital Kuala Lumpur.
abadikan kenangan bersama kakitangan wad bersalin Hospital Kuala Lumpur (sumber : sahabat cyber)

Kehadirannya diiringi oleh pengerusi PBIK disambut meriah oleh kakitangan wad bersalin dan bersama-sama beramah mesra dengan penghuni wad bersalin. Dalam kunjungan tersebut, ketua wanita UMNO Malaysia, berkesempatan melayan telatah bayi yang berada di wad tersebut. Menampakkan ciri-ciri keibuannya tetap terserlah walaupun dalam keadaan yang sibuk.

Comments

  1. klu puak yg disokong terbabit skandal rasuah bole percaya dgn kenyataan balik dr mekah aja pkirla logik nya sapa yg kuarkan fail urusniaga klu x org dlm yg x puas ati tentang penyelewengan .

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts