HORMATI SENTIMEN

Tahniah! Pu3 tabik dengan ketegasan DP Rais yatim membatalkan konsert erykah Badu. Sebagai seorang artis, dia harus peka dengan perkara-perkara penting di mana negara yang bakal lakukan konsert. Usah mengharap negara tersebut pula menghormati pilihan kita. Masuk kandang kambing, jadilah kambing takpun belajar mengembik. Jangan nak jadi harimau!

Pu3 hormati hak artis ini meletakkan tatoo pada badan dia. Badan dia kan , bukan badan orang lain. Tetapi nak melawa pun, berpada-padalah. Tak semestinya pada kita ia hanya hiasan cantik akan menjadi cantik di mata orang lain. Minat sangat tulisan2 unik nipun, belajarlah menjadi bijak untuk mengetahui erti perkataan yang menjadi pilihan kita. Jangan main tangkap muat hanya ia look cantik!

Pihak Hak Asasi ni macam pisang goreng panas. Pandang2lah siapa yang dibela tu. Dah individu yang tak memahami perkara sensertif boleh menyebabkan perasaan tersinggung amat sangat pun masih nak fight? Kenapa tak balun individu yang menghina negaranya sendiri hanya kerana nak jadi perdana menteri? Hak asasi rakyat malaysia yang tidak mahu nama negara diburukkan. Hak juga kan.. Kenapa tak diperjuangkan. Senyap je? Takat artis bodoh piang, tak mempunyai pengetahuan menghormati sentimen, nak dibela. Korang sekali bangang giler!

Pu3 sokong tindakan pembatalan konsert itu! Terima kasihlah the star sebab terlepas pandang tatoo yang menempel kt dada artis tu. Kalu tak, rakyat Malaysia tak tahu kebodohan artis tersebut.

Pu3 peduli apa konsert tu bakal dibuat malam ni. Sendiri mau ingatlah. Lain kali berhati-hati kalau nak konsert cari makan tu dapat dijalankan seperti yang dirancang!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments