MEMALUKAN SEORANG BERGELAR USTAZ MENIPU!

Dakwaan Badrolamin kononnya dia dipukul oleh samseng seramai 20 orang hanyalah satu pembohongan untuk mengelakkan dia daripada didakwa berkhalwat.

Buktinya apabila JAIP mengambil dan memeraiksa CCTV yang dipasang oleh pihak pengurusan hotel Swiss Garden mendapati tidak ada kelibat 20 orang samseng seperti yang didakwa oleh Badrolamin.

Menurut suami Watiwani dia tidak pernah membawa orang untuk memukul Badrolamin sebaliknya dia merayu agar Badrolamin 'memulangkan' isteri dan anaknya yang berumur 3 tahun supaya dapat dibawa pulang dengan selamat.

Malangnya rayuannya tidak diendahkan oleh Badrolamin yang 'menyimpan' isteri dan anaknya dalam bilik hotel yang disewanya.Lalu beliau menghubungi pihak penguatkuasan JAIP untuk membuat tindakan lanjut.

Menurut suami Wati yang berumur 28 tahun isteri sengaja membawa anaknya yang berumur 3 tahun bersama ke dalam bilik Badrolamin supaya mengelakkan daripada disyaki berkhalwat.

Beliau hadir pada kira-kira pukul 3 petang memberi keterangan kepada pihak JAIP kesal dengan dakwaan Badrolamin kononnya dia menyiksa isterinya, oleh itu isterinya datang berjumpa dengan Badrolamin untuk meminta bantuan.

Dakwaan suami Wati lagi, kenapa harus membuat perjalanan yang sejauh 120km untuk meminta bantuan sedangkan di Rompin mempuanyai tempat untuk dia meminta bantuan.

Saya syak isteri saya mempunyai hubungan sulit dengan Badrolamin sejak 6 bulan yang lepas, sebab itu saya mengekorinya ke Kuantan dan seterusnya ke hotel Swiss Garden - http://novandri.blogspot.com/2012/02/terbaru-bukti-cctv-kes-khalwat-ustaz.html.

P/s: memalukan, lelaki berlatar belakang pengajian agama. Pu3 kenal 2 kakaknya yang bergelar ustazah di sabah. Sentiasa mengajar murid utk tidak berbohong gagal mengawal adik mereka yg jd pembohong besar demi menyelamatkan diri dari pelakuan sumbang yg dilakukannya! Astagfirullah!

Comments

  1. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menurut sumber.. Sebenarnya tiada kehadiran 20 org yg dikatakan memukul. Secara logiknya sebuah hotel bertaraf bintang tersebut, org yang masuk menimbulkan gerak geri yg mencurigakan lazimnya akan disoal sebelum mereka dapat tembus masuk ke atas. Andai berlaku penyerangan, kenapa badrulamin takut utk membuat laporan polis atas serangan tersebut?

      Delete
    2. cyber pu3 ~ tak yah laa ko buat rumusan awal...biarlah kes ini di selesaikan melalui proses perundangan yang sdang berjalan. Ko cpat sgt menjatohkan hukuman...silap aribulan ko jadi penyebar fitnah plakk...!! relax laaa....biar prosiding mahkamah selesai dan kita lihat nnti sape salah dan sape mnipu..!!

      Delete
    3. badrul amin cakap dia kan pemaaf... (sambil mata pandang ke atas... tangan di bahu)

      Delete
  2. Kepada saudara yg komen jam 4.55pm. Don't worry.. Pandangan pu3 bukan berunsur fitnah. Prosiding mahkamah pu3 tk masuk campurpun. So tak perlulah nak melatah dlm ruang ni. Pu3 cukup relax dan tak salah pu3 beri pandgan pu3 dlm blog pu3 sendiri. Sama ada saudara nak terima atau tidak hak saudara juga. Apapun pu3 ucpakan terima kasih kerana sudi membaca walau mungkin hanya sebahagian kecil tulisan di atas. Tu yg melatah jdnya tu. I'm always relax, sbb relax ni pu3 blh beri pndgan pribadi pu3.

    ReplyDelete
  3. Saudara yg komen jam 5:15. Pemaaflah agaknya dia. Tk berani nk komen .. Hanya yg dekat je lebih maklum siapa ustaz ini. Simpati pu3 pada isterinya yg terpaksa berurusan hanya kes dia.

    ReplyDelete
  4. kita kena dedah keburukan pemimpin kata nik aziz dan hj adi, kerana supaya rakyat tidak tersalah untuk memilih pemimpin yang baik.kerana “Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat dari kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah swt. Berfirman kepada mereka, “Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim ( cendikiawan ) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)”. Riwayat Abu Hurairah r.a

    ReplyDelete
  5. Terima kasih. Dedahkan yg benar sahaja.

    ReplyDelete

Post a Comment