KENA CEKUP

Pu3 sangka mereka ni cukup berhati-hati dalam melakukan perkara yang sumbang. Sebab big bos dah memang sah dan rasmi sukakan yang sumbang, songsang dan sewaktu dengannya. Mahkamah sendiri tanpa segan memperakui "suka sama suka" dengan tindakan tidak melakukan bantahan ataupun penafian. Orang lemah bahasa sahaja yang tak reti-reti nak menerima hakikat tu

Tahniahlah kepimpinan PKR n PAS dengan penangkapan badrul Amin bersama isteri orang. Yang mahal tu, penangkapan itu dilakukan bersama suami pasangan Badrul Amin! Wahhhh! Cayalah! Nak kata apa selepas ni, mereka telah diperangkap oleh orang UMNO? Dah tau segala tindak tanduk diri menjadi perhatian, yang mengundang bencana tu apa sal? Sendiri buat sendiri tanggunglah. Berani buat, kenalah bertanggungjawab kan.

"Ini semua adalah satu Konspirasi Jahat UMNO untuk menjatuhkan karier saya dalam politik. ...." Konspirasi jahat konon! Kalau dah suami boleh buat laporan jab agama Islam untuk bersama buat penangkapan, jelas sangat pasangan ini bukan sekali tu je dah bergurau asmara dalam bilik berdua-duaan. Kalau plan nak menjatuhkan dia, baik sangat suami nak meminjamkan isteri sebagai umpan nafsu.. Ish2 bahaya sungguh! Yang isteri nak mengalahkan kedudukan wan azizah ker yang jahatpun ikut je perintah suami? Badrul aminpun satu, bergelar ustaz tapi kawalan nafsu lost habis. Senangnyer masuk perangkap kalau benar ini satu konspirasi! Kena ajak terus nak? Hahahahahah banyaklah alasan nak buat! Kalau dah buat salah mengaku jeler, tak payah nak copy n paste perangai big bos PKR tu.

Atau genetik penyokong anwar Ibrahim sudah ditetapkan acuannya. Sebiji dan serupa punya spesies. Dah ada si PENGAMPUN dan si PENGHALAL dosa.. So no worry buat dosa berulang kali, SYURGA di pintu bos PAS.

Himpunan PR kat Kuantan dah jadi Pesta @ fiesta berpasangan untuk yang suka hiburan free bini orang. Mana2 suami yang isterinya asyik buat tour PR ni, elok jadilah bodyguard. Takut2 si hidung belang PR dok plan nak berhimpun dengan isteri anda

Comments

Popular Posts