MANGSA RADIASI PERTAMA DI KUANTAN.. BADRULAMIN BAHAROM!

Ketakutan MP Kuantan rupanya menjadi kenyataan jelas. Lynas yang dibantah oleh himpunan Hijau 2.0 , sudah terlambat! Radiasi telah berlaku dan mangsanya adalah kepimpinan PKR iaitu badrulAmin! OMG! Tak cukup tangkas fauziah membuat telaan sehingga rakan seperjuangannya juga jadi mangsa

Kesan radiasi tersebut membuatkan badrul amin terlupa di mana dewan kuliah motivasi sehingga tanpa sedar membawa pesertanya masuk ke bilik pribadinya. Ingatannya semakin susut, sepatutnya kuliah motivasi ini dibuat selepas isyak, keletihan mencari lokasi dewan kuliah membuatkannya terlambat dan terpaksalah dilakukan kuliah tersebut di biliknya sendiri

Kehadiran suami dan jabatan Agama islam Pahang sebenarnya ke biliknya, bukan untuk lakukan serbuan, tetatpi sokongan mereka yang sangat meminati ceramah badrulAmin ini. Memandangkan pasangan suami isteri ini mempunyai masalah rumahtangga.

Hahahhahaha.. Kasihan sungguh badrulamin ni, dahler jadi mangsa pertama radiasi, lupa pula wanita yang berada dalam biliknya.. Bukan isterinya. Maklumlah, berlaku kesusutan daya ingatan.

Elok juga peserta himpunan hijau 2.0 ini dapatkan rawatan segera. Takut2 nanti jadi pula watak Zombie kampung pisang kerana kesan radiasi yang dikhuatiri oleh fauziah MP Kuantan.

Comments

Post a Comment

Popular Posts