PENDEDAHAN PERKAHWINAN GAY KE-2 ! KALI INI DI GREECE.

Ya Rabbi. Belum sejukpun cerita perkahwinan Ariff Alfiandi Dublin Ireland. Hari ini pu3 dpt pula berita perkahwinan jenis sama di Greece! Astagfirullah!

Persamaan perkahwinan ini selain sama jantina dan melibatkan pelajar luar negara. Lelaki melayu ini juga berpakaian lengkap baju melayu bersamping dan bertanjak!

Pu3 yakin sebenarnya perkahwinan songsang ni bukan kali kedua baru berlaku. Sudah berlaku perkahwinan sebelumnya cuma tidak didedahkan. Persoalan pu3 kenapa selepas kempen program 'seksualiti merdeka' diumumkan , baru berlaku pendedahan? Adakah ini stratgik pihak berkepentingan?

Laknat ke atas mereka yang mengagungkan kesongsangan fitra ini. Pu3 tk peduli anwar? Ambiga? @ marina? Mmg laknatlah ke atas mereka!

Comments

  1. yang sangat musykil kenapa tak terasa janggal mengenakan pakaian melayu siap dengan songkok. akal yang dah tonggang terbalik.

    ReplyDelete
  2. Tulah maksudnya. Songsang tu lantak depalah. Kenapa berpakaian melayu lengkap? Apa agenda mereka?

    ReplyDelete
  3. hehehe...
    sebab org melayu kita lebih memperjuangkan bangsa lebih dari agama,
    ni la jadinya... hmmm bukan geng2 songkok ni nak menunjukkan kebebalan mereka ke? lagi tinggi songkok tu, laaaaagi la cetek ilmu diorang.. kahkahkahkaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah dia apabila sudah terlalu taksub dengan fikiran luar. Orang Melayu sejati mempertahankan Agama, Bangsa dan Negara. Kami membawa sifat 'Assobiyah positif' seperti apa yang telah diajar oleh Allahyarham Ustaz Uthman El-Muhammady. Engkau ni pulak, duduk mencaci je. Tak nampakkah yang lelaki songsang tu tidak lagi mempertahankan bangsanya sendiri? Kalau dia benar-benar Melayu, dia tidak akan berbuat sedemikian.

      Dah lah tu, boleh ketawa melihat kejadian seperti ini. Dalam pada tu pun, bawa nama Anonymous, tak berani pun nak tunjuk diri yang sebenar. Bertaubatlah...

      Delete

Post a Comment

Popular Posts