KAMI TERIMA TAPI?

Pu3 tertarik ngan tulisan ini. Baca tau ( ini pu3 ambik dr tulisan rakan di fb)

Kami dengan hati yg terbuka menerima keputusan mahkamah dan tidak akn berarak utk menentang atau mempertikaikan keputusan mahkamah. Dan juga kami percaya mahkamah telah berlaku adil dlm kes ini walaupun keputusan itu tidak kami jangka.

Soalan aku senang------->Kes Anwar ni bila nak selesai dan dapatkah dia menerima keputusannya nnt setenang Khir Toyo? Dan aku dengar Anwar akan buat 'gila' dgn mempergunakan mahasiswa@mahasewel fikirannya dgn kelebihan otak HALF PASS SIX untuk menjadi kerbau tunggangannya bagi berdemo depan FRU pd 9 January demi untuk menuntuk 'keadilan' pada dirinya kononnya mahkamah bertindak berat sebelah dlm kes LIWATnya. Aku tak nampak dkt mana kononnya mahkamah berat sebelah. Aku percaya mahkamah dah bagi ruang seluas luasnya pd Anwar utk dia bela diri. Lebih dari 50 kali pertangguhan kes perbicaraan menjadikan nama Malaysia muncul sbg pendukung HAK ASASI MANUSIA terulung dlm sejarah dunia apabila buat pertama kalinya dunia baru mendengar, org yg dituduh MELIWAT oleh pendakwa-raya dapat buat permohonan tangguhan perbicaraan lebih dari 50kali dan ada pula mahkamah dapat membenarkan dan melayan permintaan tangguhan itu seterusnya mahkamah bersetuju menangguhkan kes perbicaraan mengikut kehendak orang yang kena tuduh.

Dasat. Jadi di mana yg mahkamah bertindak berat sebelah? Dan Anwar berserta mahasewel HALF PASS SIX ni buat2 lupa bagaimana SIAPA yang akhirnya membuatkan 'tengkok' dia terbelit dlm sandiwaranya LIWATnya sendiri.

PEGUAM-BELA NYA, KARPAL SINGH SENDIRI MENERANGKAN PD MAHKAMAH YG ANWAR MEMANG ADA MEMASUKKAN KEPALA 'KONGJIN' NYA DLM DUBUR SAIFUL. , KETERANGAN DLM MAHKAMAH OLEH PEGUAM-BELA NYA SENDIRI MENGATASI SEMUA KETERANGAN2 LAIN.

Malang sungguh nasib Anwar kerana di 'TIOW' oleh peguam-belanya sendiri. Aku percaya Karpal buat U-turn last minit sebab ada agenda politik dlm Parti Dap. Persoalan nya sekarang.....bezakan antara 2 personality?

Dan nasihat aku pada Anwar---->Tak perlu la buat demo pada FRU dan Hakim pada 9 January 2012 nanti.......Depa tak salah......Buat ja demo pada PEGUAM-BELA hang sebab kerana KETERANGAN PEGUAM BELA HANG LA TENGKOK HANG NANTI SANGKUT. Kan?- MAMLUK QALAWUN FB

P/s: amacam? Korang rasa betul kan? Heheehhehehehehe

Comments

Popular Posts