FOKUS PADA PERKARA TEPAT. USAH LAYAN MEREKA YG BELUM MUMAYIZZ.

Tahniah pu3 ucapkan atas himpunan mahasiswa petang td. Atas bantahan mereka dengan tindakan SMM sabtu lepas. Tahniah pu3 ucpkan biro pelajaran puteri UMNO malaysia yg menghantar memorandum KE Kementerian pengajian tinggi pada jam 2.30 petang td. Tahniah pu3 ucapkan suara2 yg dizahirkan atas ketidakpuasan hati mereka dengan apa yg berlaku.

kini pu3 mengajak agar apa yg telah dilakukan hari ini cukup hari ini. Tidak perlu lagi ada himpunan bantahan ke atas ADAm ADLI . Biar pihak berkaitan melakukan tindakan ke atas dirinya serta 300 peljr yg terlibat.

Bukan pu3 puas hati dengan tindakan yg berlaku. Tetapi pu3 merasakan sudah tiba masanya kita hentikan tumpuan kpd individu tiada kualiti ini. Semakin kita memfokus pada mereka semakin naik saham mereka, populariti mereka semakin meningkat. Kali ini kita pastikan nama2 mereka ni tenggelam agar tiada lagi kebanggaan pakatan atas 'keberanian' bodoh dan kurang ajar tersebut.

Jom kita bantu YAB perdana menteri dalam mempublisitikan usahanya mencapai impian memenuhi apa yg dirancangkan untuk negara tercinta WAWASAN 2020. Menyedarkan mereka yg mungkin masih sedap terlena. Dibuai mimpi.

Jika mereka itu dikatakan tidak matang, kita tunjukkan bagaimana cara individu matang dengan mengurangkan diri dari terus melayan kerenah "kanak-kanak" yg berjasad dewasa tetapi akal belum mencecah 'mumayizz' itu.

Comments

  1. CIA nak rekrut budak tu pulak jadi macai dia selepas ANWAR masuk sungai buloh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts