Betty tertekan skandal Guan Eng ditanya di DUN Melaka??????



PEWARIS ANAK BANGSA
 Video Betty Chew di atas tentu mengingatkan rakyat Pulau Pinang tentang video Lim Guan Eng DAP yang melenting berlebihan apabila wartawan Cina menanyakan beliau tentang dakwaan skandal beliau dengan seorang pegawai wanita beliau.

Lim Guan Eng bukan sahaja gagal menjawab secara profesional tetapi juga mengugut. Kesihan wartawan bangsa Cina itu!


AKHIRNYA! WANITA YANG DIKAITKAN DENGAN SKANDAL LIM GUAN ENG DAP, BUAT KENYATAAN !

Wanita yang dikaitkan dengan Lim Guan Eng DAP terkejut apabila nama beliau ditimbulkan dalam DUN Melaka baru-baru ini.

Tetapi wanita tersebut turut mahukan jawapan dari Betty Chew, isteri Lim Guan Eng DAP sendiri! MiM setuju dengan pandangan Ng Phaik Kheng, wanita yang dikaitkan dengan Setiausaha Agung DAP itu.

Yang penting ialah kita mahukan kebenaran tetapi tindakan Betty Chew dan Guan Eng yang melenting tentang skandal ini sudah pasti mendatangkan lebih banyak persepsi dan persoalan!

Sila baca di bawah :

Bekas kakitangan Pejabat Ketua Menteri, Lim Guan Eng, Ng Phaik Kheng melahirkan rasa terkejut apabila mendapat tahu namanya disebut semasa sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Melaka semalam. Malah, wanita itu berkata, dia tidak tahu-menahu mengenai isu tersebut.

Menurutnya, adalah lebih sesuai isteri Guan Eng, Betty Chew Gek Cheng sendiri menjawab segala persoalan yang dilontarkan oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Duyong, Datuk Gan Tian Loo dalam persidangan tersebut.

"Saya tidak tahu mengenai perkara ini dan ia bukan urusan saya. "Sekiranya soalan tersebut ditujukan kepada Betty, suruh beliau yang jawab. Kenapa tanya saya pula?," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Semalam, Betty yang juga ADUN Kota Laksamana mengelak daripada mengulas isu Phaik Kheng yang dikaitkan dengan suaminya, Guan Eng semasa sidang DUN Melaka.
- UM

 Dan apakah plaster di dahi Guan Eng DAP juga ada kena mengena dengan khabaran skandal panas ini?

  

Comments

  1. dahi biawak ni kena pukul dgn kasut betty chew hahahaha.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts