SAM KETOT DENGAN AKAL PENIPUNYA

Hmmmmmm... itu jeker alasan Sam Ketik ni? Masalah pengangkutan awam sebab tu mendesak tetap di studium merdeka.? Nampak sangat plan nak buat AKAL GILA tetap ada dalam mana-mana perancangan hari ini termasuklah kata bukan mereka menyebab... opppssss... pu3 tak akan cakap andaian pu3. Tetapi wartawan bertanya pada Mat sabu pun dah kemukakan soalan Andaian . Tungggguuuuuu....

Sementara menunggu rancangan musang Sam ketik bersama berudu-berudunya. Apa kata baca artikel di bawah ini.

Sila baca....

SAM KETOT BAGI ALASAN TAK MASUK AKAL!!!

Biasanya, orang selalu cakap, orang pendek ni panjang akal. Tapi lain pulak dengan Si Sam Ketot ni. Akal dia lebih pendek dari saiz badan dia sendiri.

Tak sudah - sudah dia nak menonjolkan kebodohan dia kepada rakyat dengan memperbodohkan orang lain. Bagi alasan pun tak masuk akal.

Dalam kenyataan dia semalam, Si Sam Ketot tu kata Stadium Merdeka lebih sesuai untuk diadakan Himpunan Shamshidar berbanding Stadium Nasional Bukit Jalil.

Alasan yang dia bagi ialah atas sebab kemudahan Kenderaan Awam yang susah untuk ke Bukit Jalil. Jadi sebab itulah mereka pilih Stadium Merdeka.

SHAH ALAM: Kekangan mendapatkan kenderaan awam untuk ke Stadium Nasional Bukit Jalil adalah sebab utama penganjur menolak saranan polis supaya perhimpunan pembangkang diadakan di situ esok, menurut Angkatan Muda Keadilan. 

Ketuanya, Shamsul Iskandar Mat Akin berkata Stadium Merdeka dilihat lebih strategik dan mudah dicapai oleh orang untuk berhimpun.

"Akses ke Stadium Bukit Jalil itu adalah terhad. Kita akan menyusahkan penyokong-penyokong kita.
"Sukar untuk mendapatkan kenderaan awam termasuklah bas, komuter dan sebagainya (untuk ke Bukit Jalil). Jadi tempat yang paling strategik untuk kita himpunkan semuanya adalah di Stadium Merdeka," katanya ketika dihubungi Antarapos tadi.

Beliau selain itu menegaskan pembangkang juga sudah terlebih dahulu memohon Stadium Merdeka dan adalah sukar untuk menukar tempat di saat-sat akhir perhimpunan itu bakal diadakan.

Hah!!! Kan nampak sangat yang Si Sam Ketot tu cuba nak menipu rakyat. Ada ke dia cakap susah nak dapat kenderaan awam nak ke Bukit Jalil? Tak masuk akal lansung.


Bukan main senang lagi kalau kita nak ke Bukit Jalil tu. Siap ada komuter lagi boleh berenti depan stadium. Pun Si Sam Ketot tu kata susah jugak ke?

Bukan ke sebelum ni, Si Ketua Penipu tu ada mengumpulkan pemandu - pemandu teksi yang katanya tak puas hati dengan Kerajaan?

Hah! Apa pasal dia tak nak mintak tolong dengan pemandu - pemandu teksi tu? Kata nak sangat tolong nasib pemandu teksi ni.

Kot kalau betul diorang nak tolong, 'charter' je la teksi - teksi tu untuk membawa peserta himpunan ke stadium Bukit Jalil. Itu pun diorang tak reti jugak ke?

Apa la ke bodoh sangat Si Sam Ketot ni ye. Tak padan dengan badan kecik, bodohnya tinggi nak mampus. Kalau bercakap bukannya dia pakai Kepala Otak, tapi pakai Kepala Lutut. Itu pasal la orang kata dia ni masih budak - budak lagi!!!
Sumber:Semut Hitam

Comments

Popular Posts