RUPANYA ARBAIYAH DULU BERGURU DENGAN SYAITAN

No wonderlah mulut lebih teruk dari longkang. Hati busuk dari bangkai. Hanya pakaian sahaja bersih pada kulitnya tetapi isinya berulat belaka.

Melihat statusnya di tweet. Dah boleh nampak selama hanyatnya sehingga kini. Dia ni upanya berguru dengan syaitan. Patutlah mindanya asyik tak tenang selagi tak memberontak. Kasihan pu3 pada kedua ibu bapanya yang mempunyai anak  sebegini.

Ini bukan buat cerita. Baca statusnya dah nampak maksudnya. Tuduhan fitnahnya nak kata kerajaan sekarang adalah kerajaan mengamalkan penyembahan kepada makhluk yang dilaknat Allah. Astagfirullah. Semoga Allah beei peluang untuk Arbaiyah bertaubat sebelum malaikat maut mencabut nyawa dari jasadnya.

Nak join himpunan 12hb ni hang ikutlah. Tak payah kata ini perhimpunan untuk membangunkan Negara Islam. Ketua hang hj hadi dalam pakatan rakyat nak berbisik tak larat. Nak berhujah kata fight for Islam lagilah tak dapat. Hang je mencanang tak ikut rentak. Hang kata tolak penggunaan kalimah Allah untuk bukan Islam tetapi pemimpin PAS kata BOLEH! Kasihan nilah agaknya dipanggil. Buta dalam terang. Pekak dalam bising. Otak hanya kosong tetapi nafsu sebesar cakrawala.

Sedarlah sikit Arbaiyah. Usah berlagak dalam bebal. Jangan riak dalam dungu. Usah sombong dalam bodoh. Memalukan diri je.

Kerajaan BN tak pernah menolak Islam
Kerajaan BN tak pernah ketepikan al quran dan assunnah
Kerajaan BN tak pernah bersekongkol dengan syaitan

Yang syaitan adalah manusia yang mempergunakan agama . Mempolitikkan akidah. Bertopengkan fatwa demi kepentingan pribadi. Tak lain tak bukan... PAS!

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

  1. PEMIMPIN UMNO HANYA MENOLAK HUKUM ALLAH SWT...HUDUD D PERSENDAKAN, TUTUP AURUT D PERSENDAKAN,HUKUM INI HUKUM ALLAH. HUKUM ALLAH SEPATUTNYA DILAKSANAKAN. APA BEZANYA HUKUM ALLAH DENGAN PERINTAH ALLAH.???? SOLAT JUGA PERINTAH ALLAH....SO ADAKAH SOLAT JUGA TIDAK BOLEH DILAKUKAN DI MALAYSIA ....http://www.youtube.com/watch?v=dcRpgR7fn8I & http://www.youtube.com/watch?v=h0oDU4FkClE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara M shapawie: bila masa pemimpin UMNO menolak hukum Allah swt? Tolak hudud? Adakah hukum hudud PAS itu hudud dalam Islam? Adakah menolak PAS bererti menolak Islam. Soal aurat ini, wajib pada setiap individu menjaganya tetapi adakah dosa akan dipegang sepenuhnya oleh keseluruhan? Adakah hanya kerana sebilangan isteri kepimpinan tidak menyarung hijab pada rambut mereka dijadikan alasan kononnya menolak Islam dan harus ditolak? Hilang akidah? Saudara.. Seperkara lagi untuk saudara. Saudara pernha laksanakan solat tak? Tak pernah solat berjemaahker? Selama ini saudara berada di luar bumi malaysiakah sehingga mengatakan Malaysia tidak boleh melakukan solat.? Ingatlah saudara, solat fardhu itu wajib dilaksanakan bg setiap hamba Allah yang mengaku Islam.di mana sahaja muslim berada ketika masa solat wajiblah dilakukan hatta berada di atas kawasan yahudi atau israel sekalipun. Bolehkah saudara buktikan hanya menunjukkan video klip ini sebagai pengukuh komen saudara yang pu3 rasakan. Sila kembali mempelajari soal agama sebaik2nya melalui guru bukan ajaran politik PAS. Kerana di Malaysia ini masih ramai mereka yang tinggi ilmu agamanya berkongsi ilmunya kerana imannya bukan kerana politiknya.PAS bukan komuniti pejuang Islam apa lagi pejuang agama Allah. PAS hanyalah sebuah parti politik bertopeng atas perkataan 'Islam' semata. pu3 bukan nak mengajar, sekadar menasihat sebagai sesama saudara seagama.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts