iSU REBET TELEFON PINTAR : TERIMA KASIH


Terima kasih dan Alhamdulillah. Hanya itu sahaja yang mampu pu3 lafazkan. Kegembiraan dan rasa bersyukur dengan pengumuman yang pu3 baru saja terima malam ini.

"Kabinet hari ini setuju belia 21th -30th dengan pendapatan RM3000 ke bawah boleh tawarkan untuk beli apa jua telefon pintar dengan rebet RM200 mula bulan ini"

Bagi pu3. Isu ini dianggap selesai dengan pengumuman tersebut. Itu tandanya kerajaan sangat prihatin dengan pandangan serta pendapat kumpulan belia ini.

so.. rakan-rakan blia yamg berkelayak. kini iada lagi penghadan maksima harga telefon pintar, ertinya NO ISSUE dah ya! Alhamdulillah. mulai esok bolehlah buat perancangn nak beli jenis telefon pintar mana yang sesuai dan selesa digunakan.  mana bajet yang sudah sedia,, kira semula. andai dalm sebuan dua ini mash dalam aktiviti mengumpul jumlah keerlun memiliki telefon idaman. boleh simpan lagi. 

daftar secara online bagi rebet RM200 ini di http://komunikasibelia.skmm.gov.my atau www.skmm.gov.my dari jam 7.00 pagi- 11.00 malam

Apa lagi. Ayuh rakan belia. Kita sokong kerajaan Barisan Nasional yang prihatin dengan memuktamadkan sokongan dengan memilih BN semasa pilihanraya kelak.

#KerajaanPrihatinBN
#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

  1. kahkahkah alhamdulillah.. tanpa UMNO mungkin melayu sume pakai hp cap ayam... kah3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts