HIMPUNAN HARAM MANUSIA DIPERBODOHKAN PR DI KOTA KINABALU



Ingatkan yang dihantar ke KL saja join perhimpunan tu. Kumpulan bodoh dan diperbodohkan. Rupanya di kota kinabalupun ada juga kumpulan memperbodohkan diri mereka

Menurut sumber dipercayai. Himpunan ini adalah himpunan HARAM. Kerana penganjur GAGAL kemukakan makluman ke pihak berkuasa dalam tempoh 10 hari sebelum mengadakan himpunan ini.
Anggaran 200 yang turut serta. Tapi menyeduhkan perangai sesetengah masyarakat yang suka betul FOLLOW tengok. Maka semakin nampak ramailah berkumpul di kawasan Mahkamah Tinggi Kota kinabalu. Cuma pu3 nak maklumkan ya. Setakat kawasan Mahkamah ni. Tak akan mampu cecah ratusan ribu ya. Keluasannya tidak akan membenarkan kumpulan manusia cecah puluhan ribu sekalipun!
Ada gambar mengaku mahasiswa. Tetapi pu3 baca poster mereka tulispun menampakkan betapa low class mereka ini. Ejaanpun tak betul. Klu benar mereka mahasiswa... sah pointer mereka cukup-cukup lulus sahaja.



Lagi dikesalkan pu3. Angkara monyet-monyet berkumpul di perkarangan mahkamah tinggi ini. Jalan menjadi sesak. Kenderaan tidak bokeh menggerak kerana mereka sengaja lakukan aktiviti menghalang perjalanan kenderaan.


kalau berani, tunjuklah muka bro. bukan pakai topeng!



Menurut sumber. Pada awalnya. Kumpulan awal berkumpulan adalah SAPP yang diketuai ketua pemudanya Edward Dagol. Seawal jam sekitar1.30 petang.


Tengok muka pengecut terutama yang bertudung labuh ni. Memang nampak seperti Student. Pengaruh PR merosakkan mereka nampaknya. Kata nak tuntut pembangunan! Pembangunan sememangnya sedang dalam proses yang sangat cepat tau. Tapi perangai korang ini sebenarnya menghalang pembangunan kerana kerajaan pasti terpaksa mengalihkan perhatian permbangun dengan mengurus fiil2 tidak senonoh monyet-monyet  merangkap ambuk dan gubok yang hanya tahu bising tidak tau perkembangan pembangunan Sabah lebih pantas berbanding negeri lain. Korang ingat nak buat pembangunan ni macam magic saja. Petik jari terus muncul? Memang bodoh-bodoh peserta himpunan haram di kota kinabalu ni


muka samsengpun ada juga. ini muka mau diangkat dan dipuja sebagai pejuangkah?



ini lagi megarut!!!!




Soalan pu3. Bila masa kerajaan zalim sama kamurang? Kalau zalim. Mau melangkah ke kawasan himpunan haram inipun silap hari bulan kamu tidak sampai. Terpaksa dibawa yerus ke kuburan. Inilah masalah minda peserta himpunan yang tidak cukup rajin berfikir. Ikut saja.!!!!


ini perserta anak mudaker? fuhhh masalah mata kot. dah berkeriput pada kulit mengaku muda konon!

#TolakDemontrasiJalanan
#TolakHimpunanKl112
#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Sambung next artikel....

Comments

Popular Posts