APA KATA PAS... DAP PEMINAT K-POP????

hodoh sungguh ketua menteri Pulau Pinang ni menari oppa gangnam style. Psy sah meraung tengok tariannya telah dinodai!

Mana tweet arbaiyah atau king jason atau pentaksub Arbaiyah yang mengutuk habis apabila kebenaran aktiviti K-Pop dilakukan dalam mana-mana majlis BUKAN PR pelaksananya? Takkan PAS atau Nik Aziz mengeluarkan fatwa tak ada ideaker? Di mana kelantangan Mustafa SU PAS yang selalu menentang apa sahaja STATUS yang menolak PR?


"Ubah rocket Style" mudah je pu3 menonton aksi kempen si burung Enggang berlogo ROCKET diiringi AMOI ala china doll. Yang bertudung tak malu terkinja-kinja menari mengiringi muzik. 



Isi kandungan. Tak payah pu3.. tak perlulah pu3 nak sertakan lirik lagunya ya. Lakonan menghina termasuk 'perempuan Jalang' yang menunjuk aksi ghairahnya dalam Komuter sangat menjijikkan. (DSP Rosmah sah tergelak tengok kegagalan watak melakonkan peniruan tersebut. Low class punya pelakon) ~ pu3 sengaja tak ambil gambar aksi tersebut kerana pelakonnya agaknya biasa sangat beraksi tarian TIANG. tu yang gaya serupa sangat!  - korang tengoklah sendiri video klip tu.  Yang jelas. Isi kandungan video klip tersebut semuanya adalah kempen FITNAH mereka !!!!! Cari sendiri sebab pu3 tak akan promote untuk LIKE tetapi nak ajak kekwan DISLIKE video Klip berkenaan!!!!



Hal tu. Pu3 dont mind. Nama lagi lagu kempen jelajah KUASA DAP nak menjadi big bos Malaysia.
Pu3 nak tau. Apa kata Arbaiyah dan kepimpinan PAS  yang sebelum ini mwngharamkan minat orang ke atas muzik K-Pop setelah mengetahui DAP juga menggilai K-pop????

Ada berani nak menegur DAP? Dengan menyatakan HARAM  MINAT KPOP??? ATAU

Arbaiyah akan berdondang juga dalam ceramah politiknya lagu Oppa gangnam Style versi PAS pula?
Pu3 nak cabar PAS dan Arbaiyah keluarkan kenyataan membantah tindakan DAP menggilai KPop dalam jelajah kempen Kuasa mereka. ADA BERANI???... TAK KOT... Ketar lutut adalah!!!!!

pssss.. kenapa DAP tidak memasukkan lakonan khas untuk PKR dan PAS dalam jelajah Kempennya kali ini.  Tak sedar lagikah anggota PR bahawa DAP mau menang sendiri??? 

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

Popular Posts