SIAPA KITA NAK MEMAAFKAN AMBIGA

Ambiga memperakui bahawa peserta BERSIH hilang kawalan dan menyokong undang dikenakan tindakan undang-undang? Siapa Ambiga boleh berkata demikian? Walau dia pengamal undang-undang secara rasmi atas sekeping kertas. Tetapi berhakkah dia mengatakan perkara tersebut sedangkan dirinya sendiri tak mematuhi undang-undang?

Siapa kita nak memberi kemaafan kepada Ambiga? Kenyataannya selepas habis himpunan TAK AMAN BERSIH 3.0 NAN KOTOR tu tak boleh diterima langsung. Dia seolah-olah menolak kesalahan tersebut kepada mereka yang terlibat dalam himpunan. Siapa mereka itu? Bukankah mereka yang dimaksudkan adalah individu yang diajak oleh Ambiga sendiri? How dare she talk like that?!!!

Mereka tak akan berada di sana kalau bukan manusia bernama Ambiga yang pelawa. Rusuhan tak akan berlaku jika manusia bernama Ambiga ikut tawaran yang telah diberikan sama ada studium merdeka atau studium bukit Jalil! kemalangan tak akan berlaku jika manusia bernama Ambiga tidak wujud! Kerana dialah petualang kenapa boleh berlaku kejadian BERSIH 2.0 dan BERSIH 3.0!

Siapa kita nak maafkan dia? Bolehkah kita maafkan dia? Tiada ruang kemaafan buat Ambiga.! Ambiga perlu bertanggungjawab atas segala yang berlaku. Ambigalah perlu dipertanggungjawabkan. Ambigalah perlu dihukum. Dan rakan sekutunya juga WAJIB menerima nasib yang sama. Siapa? Lim guan Eng, Anwar ibrahim, mat sabu, Nik aziz. Dan mereka yang menjunjung Ambiga termasuklah Aishah dan A.Samad Said yang jadi boneka hidup.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

  1. mengapa tidak gunakan akta hasutan keatas betina ini, dah jelas dan nyata dia menghasut rakyat untuk huru hara kan negara,..tak da ke jabatan peguam negara nampak hal ini,..sudah 3 kali kita digangu gugat oleh betina ini, sanggupkah kita biar kan..

    ReplyDelete
  2. Mmg tak kan di maafkan,sbb dia lh pertumpahan darah berlaku,melayu sesama melayu bergaduh,yang bukan melayu bertepuk sorak gembira kerana berjaya membodohkan orang melayu,ambiga,ambiga.

    ReplyDelete
  3. nantikan BERSIH 45 lagi ganas hahaha

    ReplyDelete
  4. Jgn di maafkan..jgn..... kerajaan jgn layan lagi apa permintaan dari beliau selepas ini.. jika kerajaan layan jugak.. apakah hak kami rakyat majoriti.. jangan lagi ada BERSHIT 4.0 pulak..cukuplah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang minta adakan bersih rakyat...ambiga hanya menjayakan...jika berlaku bersih 4.0...pertumpahan darah sudah pasti..

      Delete
  5. tolong jangan main isu2 perkauman
    kate sokong 1 malaysia
    nampak sangat satu malaysia yg mereka buar2kan hanya omong kosong saje..
    klu btol ambiga salah tangkap dye hukum dye ikut law
    kamu ingat bangsa lain suke ke korang buat camni.

    ReplyDelete
  6. kami juga tak boleh maafkan kerajaan barisan najis (bn) yg jual negara kami kepada bangla, indon, nepal etc semata2 utk pertahankan kuasa.. di mana maruah bangsa malaysia apabila kerajaan barisan najis ini menghina bangsa sendiri..?? selagi tak bersih selagi itula BERSIH menjalar sehingga ke siri yg 1000 sekalipun...

    ReplyDelete
  7. awak siapa nak komen tak memaafkan kerajaan BN. nk letak namapun kecut. dan awak siapa nak kata nk dakan BERSIH. awak AMBIGA ker? heheheheh kirim salam kt dia yng sanat kotor itu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts