NURUL IZZAH SINONIM SONGSANG

biar betul!!!! Genatik pekat dari si bapa sememangnya diwarisi habis oleh si anak. Kenyataan nurul izzah sangat mengejutkan!

Seperti laporan The Telegraph, MiM juga tidak terkejut dengan kenyataan terbaru Nurul Izzah yang sinonim dengan bapanya tentang seksual songsang di negara ini. 

Di antara laporan the Telegraph :

Unsurprisingly, the opposition, led by her father's People's Justice Party (PKR) party, intends to review Malaysia's archaic sodomy laws.

"The sodomy laws are archaic and will need to be revamped," she said.

"At the same, Malaysia is an Islamic, conservative society and the sanctity of marriage between a man and a woman is very much the prevailing culture of what's acceptable in Malaysia."

Apabila merujuk kepada kenyataan kontroversi Nurul Izzah itu, kita tertanya-tanya dengan maksud undang-undang liwat sudah lapok. 

Apanya yang lapok dengan undang-undang tersebut kerana umum sejak dulu lagi tidak pernah bersetuju dengan perbuatan songsang liwat.

Sebelum ini, tidak pernah sesiapa pun yang teragak-agak menyatakan bahawa liwat itu tidak ada tempatnya di negara Islam Malaysia ini.

Nak tau lebih lanjut. Klik di sini : http://info4thetruth.blogspot.com/2012/04/
nurul-izzah-ni-lesbian-ke-haper.html


P/s: baka seperti ni tak boleh dibiarkan berada di malaysia. Hancur musnah adap peradapan sopan dan agama islam dibuatnya!

Comments

Popular Posts