SI PEMUISI LANJUT MENGETUAI HIMPUNAN BERSIH 3.0? LARATKER?

Tak sangka semakin meningkat usianya. Daya imaginasinya semakin ke arah songsangnya. Seperti 1 puisi yang pernah pu3 baca... Hanya penulisnya bukanlah atuk berjanggut panjang ni. " Maafkan aku kerana bersikap songsang... Kala engkau duduk aku berdiri...."

Kata sangkakala blogger kata " Dengar cerita BERSIH 3 akan diadakan pada 28 April ni, dan kali ni dengan slogan bantah duduk. Himpunan ini dikatakan sebagai kesinambungan kepada himpunan BERSIH 2 yang ternyata telah berjaya mengotorkan Bandaraya Kuala Lumpur dengan sampah sarap.

A. Samad Said selaku salah seorang penganjur BERSIH 3 mengatakan bahawa himpunan ini akan dilakukan secara duduk oleh peserta.

Persoalannya, mampukah Samad Said untuk mengawal setiap peserta daripada membuat kecoh sepertimana yang telah terjadi pada himpunan sebelum ini. Samad Said yang dikenali sebagai seorang sasterawan ternyata tidak bijak apabila membiarkan diri beliau dibelenggu oleh politik Anwar Ibrahim.

Nak tau lebih lanjut, sila klik di sini : http://sangkakalajari9.blogspot.com/2012/04/samad-said-takkan-mampu-untuk-kawal.html

P/s: semasa di perempuan ambiga mengetuai himpunan kecoh habis tak terurus. Kudratnya tak seiring dengan keceluparan mulutnya. Apa pula atuk berjanggut yang pu3 tengok bercakappun tak selarat mana. Tu yang agaknya himpunan ada pakai tema pula. "DUDUK BANTAH" disesuaikan dengan ketidaklaratan ketuanya hheheheheehe

Comments

Popular Posts