ANWAR SEMAKIN CRAZY

Nak dekat PRU ni semakin jadi gilanya. Bontot dah diselai agaknya. Siapa? Oh ya bukan samad said lah.. Tetapi watak popular lagi sensasi.. Anwar bin ibrahim.

kegilaan terbaru beliau untuk menghapuskan PTPTN mendapat reaksi pelbagai di kalangan masyarakat.

Ada yang marah, terkejut dan menggeleng-gelengkan kepala memikirkan apakah Anwar sudah gila hingga sanggup melakukan apa sahaja bagi mencapai matlamat peribadi

Semua rakyat menyedari bahawa PTPTN adalah skim yang ternyata baik untuk mereka kecuali kepada orang yang sengaja meminjam tetapi tidak mahu membayar dan kerana adanya PTPTN inilah maka kita melihat begitu ramai anak Malaysia yang berjaya melanjutkan pelajaran ke Pusat Pengajian Tinggi baik awam mahupun swasta.  

Menurut Anwar,  beliau sedia maklum akan implikasi dari menghapuskan PTPTN tetapi pembangkang memegang kepada prinsip pembelajaran percuma kepada semua rakyat Malaysia tetapi dalam masa yang sama Anwar mengakui bahawapihaknya belum lagi memikirkan secara terperinci mengenai perlaksanaan cadangan tersebut.

Lihatlah bagaimana liciknya permainan poilitik Anwar untuk menipu rakyat malah Anwar juga menegaskan bahawa beliau memahami angka-angka yang terlibat.  

Nak tau lebih lanjut. Sila klik di sini : http://sanggahtokjanggut.blogspot.com/2012/04/ptptn-satu-lagi-cerita-bohong-anwar.html

P/s: kasihan pula pu3. Tapi manusia seperti ini tak boleh simpati sangat. Bahaya!! Dia ni pembawa kemusnahan.

Comments

Popular Posts