WAHAI SHABAT ISLAM. PILIH 1. PENGKAFIR ATAU ISLAM

gandingan sgt sesuai tunjukkan bagaimana perjuangan
mereka sebenar terutama si MAT SABU
PEWARIS ANAK BANGSA

Mana pergi suara konon menghina UMNO kerana menghina PAS? mana perginya mereka yang mengkafirkan UMNO hanya konon kata UMNO tak memperjuangkan Islam.  2 perasaan yang timbul dalam diri Pu3. Rasa lawak sangat dan sedih sangat. Lawak kerana selepas MUKTMAR PAS baru2 ini, PAS dan terpusing bukan lagi 360 darjah dari lolongan JIHAD ISLE tetapi 720 darjah dah. paksi dah terburai habis dari kedudukannya. "tak mungkin kerana sayang" tajuk lagu Alya.. agak2 sayang sangatlah Mat Sabu Timbalan Presiden PAS (Rasa nak termuntah sebut PAS ni. Tak sesuai langsung. dari lari dah perjuangan ISLAM yang ditayangkan sebelum ini)

Mengapa pu3 kata pu3 mempunyai 2 perasaan sama sekarang lawak dan sedih. Lawaknya kerana mereka bodoh piang nak membontot kumpulan bukan Islam yang nyata sangat tidak menghormati agama Islam (pu3 sangat menghormati pegangan anutan agama yang dipilih orang lain tetapi jangan sekali-kali menghina agama Islam)  SILA TUKAR NAMA PAS itu Parti Angkatan SEKULAR. lagi sesuai ! ISLAM sangat tidak sesuai untuk mereka lagi dah. Sdih kerana kenapa ada juga bengap dan lemah sangat minda mereka sanggup jadi alatan mengikut  mereka yang dah diperkudakan ini.

pu3 nak katakan, SILA BUAT PILIHAN kepada rakan beragama Islam. PILIH AMBIGA YANG MENGHALALKAN MURTAD. atau ....pilihan kedua rakan fikirkannya. dari kewarasan  kerana pu3 nak katakan pu3 sangat cintakan perjuangan masyarakat dan agama suci pu3 Islam. tetapi pu3 tidak sekali-kali akan biarkan minda pu3 rosak menyertai parti allergik Islam itu. hanya UMNO sahaja yang memperjuangkan BANGSA, AGAMA dan NEGARA MALAYSIA

Comments

Popular Posts