MUSLIHAT UNTUK MENANGGUHKAN LAGI

Sekali lagi King Of Drama memfailkan permohonan kali ketiganya  di pejabat pendaftar Mahkamah agar Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah menarik diri daripada mendengar perbicaraan kes liwatnya dan menuntut satu perintah untuk perbicaraan semula di hadapan hakim lain. Ini adalah percubaannya setelah 2 permohonannya telah ditolak oleh Hakim.

Aik? takut ker sehingga melakukan perkara rutin yang lazim dilakukannya sebelum ini iaitu strategi menangguhkan atau memesongkan tumpuan? Di mana semanagt membaranya ketika menerima arahan mahkamah untuk membela diri sebelumnya. Di mana kenyataannya yang bersungguh-sungguh mengatakan akan membawa 25 saksi dalam sesi pembelaan diri termasuklah YAB Perdana menteri DS Najib serta DS Rosmah Mansur serta mantan Ketua Polis negara? kenapa sibuk memfailkan permohonan menidakkan Hakim.?

dengar sini king of drama. your time is over. bukan kerana pihak lain tidak suka kepimpinan kononnya tetapi nafsu serakah yang Allah tunjukkan menjadi dasar mengapa perlu lenyap dari dunia politik!

P/S: Pu3 dapat maklumat bahawa Anwar telah menjemput CIA memberi kursus kepada ahli PKR pada 24 Mei 2011 di Hotel Sunway Seberang Jaya yang dianjurkan oleh The International Republican Institute. Inikah dikatakan seorang penjulang Agama Islam. dan bangsa Melayu. Sering kali dia berkiblatkan YAHUDI sebagai pelindungnya.

Comments

Popular Posts