SIAPA LAGI POWER ANWAR ATAU AMBIGA

Semalam, Pu3 terbacalah info yang King Of Drama akan meminta pengerusi BERSIH Ambiga Sreenevasan untuk membatalkan himpunan 9 Julai Jika PM jamin PRU Bersih dan adil. Ceh! Bersih konon. Awat selama ini SPR laksanakan tugas depa tak bersihker? Kalau tak bersih, apa yang berlaku PRU ke-12 2008 dahulu? Tak akan wujud Yang berhormat dari kalangan kepimpinan PR. Tak akan juga keluar manusia bernama Anwar Ibrahim semasa PKR permatang Pauh jikalau tidak bersihnya pelaksanaan tugasan SPR. lawak betul King Of Drama ini.

Pu3 nasihatkan King Of Drama sila kaji semula pemilihan PKR yang lepas, sejauh mana kebersihan dibuktikan. Sehingga banyak cabang tutup rumah, keluar beramai-ramai kerana ketidakadilan berlaku. oooopppsss terlupa pula.. kan itu petanda ADIL dalam PKR tu .. Parti Keluar Ramai-ramai. Cantiklah tu.

gambar disumbangkan dr malaysian insider (copy je)
Nak mendengarkah Ambiga ni dengan arahan King Of Drama. Dia ni spesis yng lawan kata. Sejak memegang jawatan Presiden Majlis peguam2  dahulu sudah menampkkan dia jenis yang kalau untuk menjaga dan mengangkat namanya, negarapun dia sanggup jual. Agama orang dia tk hormati, undang2 yang ada dalam otaknya pun tk dipraktikkannya apa lagi nak mengikut arahan.

King Of Drama, strategik ini sekadar hendak mengalihkan perhatian dari kes liwat lagilah tu. dan menaikkan nama lagilah tu.. pleaseeeee.. jangan mimpi. politikmu telah berakhir, tinggal nak diisytiharkan je lagi

Comments

Popular Posts