ISH.. SPESIS APA PULA SEGELINTIR PELAJAR MALAYSIA KAT MESIR NI!

PEWARIS ANAK BANGSA

sebelum ini, pu3 hanya tahu kuning sebagai lambang kedaulatan Raja-Raja Melayu. Kuning disarungkan oleh atlit negara dalam arena sukan. tetapi pu3 mulai alergic tshirt kuning apabila ia dikaitian pula HIMPUNAN BERSIH 2.0.

sebentar tadi, pu3 terima maklumat dari adik pu3 yang merupakan pelajar di mesir . adik pu3 mengatakan wabak BERSIH + kuning sudah menjangkiti pelajar di sana pula. Mereka juga ingin menyertai warna kuning dan telah meletakkan 2 Julai depan sebagai hari berpakaian tshirt kuning BERSIH sebagai tanda mereka menyokong himpunan tersebut walau tidaklah mengadakan himpunan pelajar kuning di sana.  perjuangan Jumud .. kebanyakkan nya yang pu3 perolehi, pelajar yang menuntut di Universiti Al-Azhar.. aduihai pelajar di sana. tidakkan adik2 belajar erti bersyukur?

kumpulan yang berhasrat memakai tshirt kuning ini dikenali sebagai Gerakan Suara Rakyat. penulis blog ini mengajak rakyat Malaysia unutk memakai baju tshirt kuning sebagai simbol sokongan. aduihai. sila layari blog ;  http://suaraonline.wordpress.com mungkin ada di antara sahabat mengenali penulis ini. nasihatkan, jgan jadi pengkhianat.

Comments

Popular Posts