SENYAP JE PAKATAN NI

Kenapa anwar ibrahim senyap sahaja? Kenapa azmin hanya membiarkan sahaja. Senyap sahaja...

Kata Moeuddin zakaria (FB) Ummi Hafilda mendakwa beliau mempunyai bukti bergambar yang dapat membuktikan Anwar menjalinkan hubungan sulit dengan isteri Azmin, Shamsidar Taharin. Beliau mendakwa mempunyai gambar yang dirakam pada 30 Jun 1997 menunjukkan Anwar masuk ke Tivoli Villa bersama Shamsidar selepas menaiki kereta yang dipandu oleh Nallakaruppan....??

Kata moeuddin zakaria tu mewakili 1 bukti yang jelas oleh ummi hafilda. Siap tarikh dan di mana lokasi tersebut. Apa lagi yang turut melakukan gegaran gempur bersama ummi hafilda adalah nallakarupan yang menjadi pemandu mereka ke sana ketika itu. Ini soal moraliti seorang yang dicanang oleh budak pakatan PM akan datang. Ini bukan perkara remeh, ia besar!!!!

Siapa nak nafi kan ni...?? Anwar, Azmin atau Shamsidar...?? atau buat bodoh sudah..?? Tapi bagi rakan mereka dalam PAS oleh kerana dah berpakat maka Nik Aziz dah ampunkan dosa mereka...?? :) kelazimannya nik aziz akan sejukkkkkkkkkkk selepas disembur gas pemadam bara dari Anwar. Bukan sekali tau terbukti, dah double trouble berlaku. So budak pakatan nak kata selepas ni.?

P/s: pu3 melihat anwar ibrahim menggunakan kaedah mengotorkan dirinya untuk manusia paling top dikata. Macam iklan kempen jugalah. So skrip boleh digarap untuk menambah ajinomoto raih tarikan. Ceh.. Cepatlah buka empayar filem atok! Pu3 blh panggil anwar Atok sebab my abahpun masih muda dr usia Anwar. 64th.... Opppssss anwar nafikan! Dia kata 46!

Comments

Popular Posts