NIK AZIZ DAKWA MAJLIS FATWA DI MALAYSIA SESAT !!

Macam-macam atuk seorang ni. Dalam usia semakin suram ni, mulutnya tak sesuram usianya. ada sahaja fatwa yang dilemparkan darinya. Semua serba negatif jika berlawanan dengan pihaknya. Kali ini dia buat lagi!

Inilah orang politik yang angkuh dengan mempamerkan keperibadian Agama dalam kehidupan politik seharian. Habis kesemua orang2 Agama dimaki hamun. Bukan sahaja dari kalangan yang lahir dari parti UMNO, malah Majlis2 Fatwa turut terkena tempias. Diktator PAS, Nik Aziz berang dengan Majlis2 Fatwa yang dianggap sebagai balaci Kerajaan BN dan tidak tahu tentang hukum Agama secara menyeluruh. Nik Aziz menganggap keputusan2 yang dicapai melalui Majlis Fatwa dikawal penuh oleh orang2 UMNO yang dikatanya sebagai golongan sesat dan jahiliyah.

Nik Aziz semakin angkuh dengan mempertahankan dakwaannya yang mengatakan bahawa pengundi2 yang memilih UMNO pada PRK Tenang tergolong dalam kumpulan jahiliyah. Menteri Besar Kelantan ini terlalu yakin dengan dakwaannya sambil mengatakan tidak ada mana2 Pemimpin2 Agama di dalam UMNO mampu mencantasnya.
Apa yang sebenarnya difikirkan Orang Tua ini, Aku tidak pasti. Setan ini semakin agresif memberi kenyataan yang boleh menyesatkan pemikiran penyokong2 Tegar beliau.-yusof Aziz fb

Comments

Popular Posts