TAK FAHAM AtAU BUAT2 TK TAHU?

Pu3 pelik bebenor ngan LGE @ LKS ni. Semalam, pu3 tgoklah buletin utama. Pendedahan anak LGE yg dikaitkan konon mencabul gadis bawah umur dan kononnya ia adalah tindak benar memandangkan gadis itu berada di Amerika kini.

Secara logiknyalah, walaupun di mana gadis itu, LGE @ LKS bukan manusia xder duit, anak LGE mampu pergi ke mana sahaja tanpa bimbangkan soal kos kewangan.

Pendedahan dr novandri dan papagomo tersebut, hanya dijawab melalui kenyataan akhbar sahaja? Kenapa tidak melaporkan sahaja pertuduhan ini kepada pihak berkuasa dengan mendakwa kedua blogger ini membuat fitnah. Kalau tidakpun terus failkan saman ke atas keduanya kerana menjatuhkan reputasi mereka dengan dakwaan tersebut. Persoalan pu3 menjurus kepada.

1. Adakah LGE dan LKS menolak kredibiliti PDRM dalam menyiasat pertuduhan tersebut. Atau menolak kuasa keadilan undang2 melalui mahkamah?

Atau

2. LGE dan LKM sebenarnya tahu perbuatan si anak adalah benar seperti yang didakwa oleh blogger tersebut. Saja cover2

Tahniah pu3 ucapkn pada papagomo dan dr novandri atas keberanian mereka mendedahkan perkara ni tanpa memikirkan risiko keselamatan yg bakal mereka hadapi. Maklumlah PKR , DAP ni spesis xpeduli undang2pun. Ala2 gangster atau mafia. (Agaknya lebih menonjol jika negara ini diperintah olh mereka! Na'uzubillah!)

Seperkara lagi, kenapa kenyataan TSMY disalah anggap oleh kedua pemimpin anak beranak ini. TSMY tidakpun melakukan sebarang pertuduhan menyokong pendedahan blogger itu adalah benar. Kenapa dibantai? Pu3 melihat ia sebagai pandangan normal dan waras dengan mencadangkan agar keluarga terbabit membuat laporan polis untuk menyiasat. Kenapa kalut sangat. Agaknya stress sehingga tak mampu menilai cadangan tersebut sebagai cadangan baik. (Pu3 tak hairan dengan pandangan negatif habis kebanyakan pemimpin PR ni) emo lebih dari warasnya

KENAPA LGE ENGGAN MELAPOR KEPADA POLIS? Fikirkan

P/s: gambar hiasan je tp ada kaitan LGE juga hehehehehhehe ( ambik dr rakan ni)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts