KENAPA HANYA. AZIZ BARI SAHAJA DIPERJUANGKAN?????

Pu3 membaca info rakan lagi sejak semalam memikirkan sama ada meneruskan permintaan iniker tak. Akhirnya... Pu3 putuskan kongsikan dalam blog ini . Ini maklumat rakan tersebut . Baca :
--------------------------------------------------
Friends..just want to share with u guys a text from the rector of IIUM..."Would appreciate it if IIUM could get strong support of young people via new media. "...

" She said elizabeth wong is taking advantage of the current situation.."
--------------------------------------------------
Tindakan dikenakan ke atas pensyarah UIA aziz Bari, sehingga berlaku rusuhan semalam ( info dr rakan) oleh pelajar2 upahan membuatkan pu3 persoalkan. Kenapa aziz bari diberi tumpuan terlebih2 sgt?

Ingat tak apa yang berlaku ke atas mantan rektur UNISEL yang dipecat? kenapa tiada rusuhan atau bantahan atau kekecohan oleh kepimpinan pembangkang? Mereka blok habis isu tersebut dan membuat kenyataan hal ini orang luar tidak boleh masuk campur.

Kenapa aziz bari sebaliknya? Rektor uIA menerima tekanan hebat dengan tindakan penggantungan sementara bertugas aziz bari. Jawapannya mudah, kerana selama ini aziz bari sememangnya side ngan PKR. Sangat rapat dengan ketua penerangan PKR, info pu3 dapat , dia juga selalu terlibat dengan program PKR.

dia seorang akademik, hakikat tiada sesiapa boleh nafikan. Tetapi adakah seorang akademik itu menjadi seorang bijak, ya, tetapi bijak dalam bidang ilmunya tetapi mungkin tidk pada bidang di luar ilmunya.

Do not show ignorance if they made ​​themselves a leader .A teacher is not necessarily more intelligent than students.

Dalam kes ini, ada pula mamat tak tahu peristiwa menyamakan tindakan aziz bari ngan penghapusan kekebalan raja2. Jelas sangat mamat ni, tahu je berhujah tetapi mulut n jari tak ikut minda. Kes penghapusan kekebalan raja2 tk membawa menderhaka. Dan apa yg dilakukan oleh Bari sangat berbeza. Ia adalah kes yang sangat berbza. Fikir2kanlah... Kalu bari ni bukan orang Pkr, adakah Demo semalam akan berlaku, t dada tanya minda.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts