LAGI ARTIS MASUK UMNO

sebelum ini dato AC mizal bersama isterinya menghantar borang permohonan keahlian UMNO, sebulan lebih yang lepas pula Jamal Abdillah pula turut serta. Petang ini, artis yg terkenal dengan keupayaan vokal yang 'power' bersama beberapa artis lain juga menyerahkan borang keahlian UMNO. Selamat datang pu3 ucapkan.

Hehehehe kalau sebelum ini kenyataan pembangkang dengan bangganya menuding jari ke arah UMNO dengan mengatakan UMno tiada relevan apabila mereka telah berjaya menarik "ustaz" bob dalam PAS. Yang sangat popular dengan keceluparan mulutnya menghentam artis dan rakan lain sebelum ditarbiyyah menjadi penceramah tersohor abad ini oleh PAS.
Pu3 melihat dia sememangnya sangat sesuai dalam PAS kerana identitinya sememangnya melalut dan merapu. Spesis tak sayangkan mulut.

Pu3 andaikan perkataan makian dan menghina artis yang menyertai uMNO petang ini pasti akan dilafaz oleh bob, dengan kebiasaan samsengnya tersebut.

Nak tau apa ayat2 yg bakal dilafazkan? Baca kt blog ini . Sila klik sini : http://gt-puteri.blogspot.com/2011/10/artis-bergelar-samseng-mana-pulak-nak.html?m=1

P/s: pu3 yakin semakin ramai lagi artis dan selebriti negara akan menyertai UMNO. tak payahlah pembangkang nak menghina artis2 ini hanya kerana tidak menyertai mereka. Pu3 masih terkenang bagaimana mata kempener PAS ketika kempen di Manik urai , nak terkeluar melihat. Movie hindustan! Mata bernafsu! Ituker namanya pejuang Islam. Nak suarakan hak islam dalam pakatanpun dah terkunci mulut! Konon pejuang! Pirahhh mabuk!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts