BOB LOKMAN AZALI MEMANG KAKI ROYAN

Terkejut pu3 membaca berita seorg pegawai imegresen terjatuh dr bangun degn ketinggian 11 tingkt hanya kerana enggan menemui dua org yg dtg ke rumahnya. Siapa 2 lelaki tersebut?

Baca di sini utk ikuti berita tersebut : http://matkilaupenang.blogspot.com/2011/10/salah-siapa.html?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed&m=1

Tp itu bukan matlamat pu3 menulis tetapi nk kongsikan 1 cerita telatah bob lokman semasa ditangkap. Pu3 ambil ni dr wall abg tepak bersulam. Baca ya :

Semalam Bob lokman kata ngan kawan dia - pada mulanyadian hanya mendengar kata2 dari pegawai itu terus menjawab "Dulu waktu aku jahat, korang buat tak tahu jer... sekarang bila aku nak jadi baik dan nak ajak orang buat baik, korang tahan-tahan aku pulak... jadi kalau korang nak tangok aku jadik jahat balik korang datang dekat sini, biar aku tunjukkan". ujar bob. "waktu nie aku tengook sumer kecik ...jerk..."

Aku sanggup mati malam nie untuk pertahankan Islam, kalau korang pun nak mati jugak datang sini, tapi aku tak tau laa korang nak mati kerana apa". ujar bob lagi dalam keadaan seorang pun tak berani mendekatinya.

TB Komen: Bob ni dah 3/4 waktu hidup dia buat jahat - jahat lah tuh , dia yg kata. tiba tiba aja dlm masa dua tiga hari jadi ulamak. Hebat tuh. Tapi ulamak jahat lah, nyesat kan org Islam dan orang Melayu .sebab dia pun sesat. yg best org pas mulaiakn BOB dari JAIS,

Komen pu3 pula. Setakat ditarbiyah jd penceramah PAS tk bermakna ia layak ceramah agama tersohor dan pakar. Ustaz? Kekwn pu3 berstatus ustaz dan ustazah sangat menjaga tingkah laku dan pertuturan mereka. Bukan lps laku mcm bob lokman. Pu3 kata bob lokman dh lbh jahat dr 3/4 usianya kerna jahat dulu faktor jahilnya dia. Jahat dahsyat skrg kerana nawaitu menyesatkan peminatnya... Psssssttt ramaiker peminat dia ni?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts