DAP SEMUA HALAL PATUT PAS MAKIN SUKA

PEWARIS ANAK BANGSA

isu Anak LGE meraba ni belum redah lagi ceritanya. Pu3 dok perati, cerita ini semakin sensasi. bukan kerana angkara sahabat blogger BN main peranan tetapi kenyataan yang dibuat oleh LGE sndiri memberi laluan besar untuk perangai ini dilakukan sewenang-wenangnya. 

baca ni ya, walaupun pu3 xtau apa cerita di dalamnya hehehehe gambar pada artikel ini sebenarnya yang menarik perhatian pu3 sebenarnya:

http://parpukari.blogspot.com/2011/10/cili-kasi-taruk-akibat-tergilakan-kopek.html

korang wanita2 dan gadis2 yang berada dalam DAP, PKR dan PAS.. ini sekadar nasihat sahaja, korang sokong jugakah  "TUTTTTT" korang tu diraba oleh bukan suami korang? @ anak2 gdis korang diperlakukan seperti itu.  maruah walau sejuta dibayar cik kak, ia tak berbaloi. tp apapun korang fikirlah sendiri. Pu3 setakat nk menasihat bukan untuk jahat ya

pu3 agaklah, ini agak, mcm nujum pak belalng... ini antara pasalker mat sabu sanggup buat apa bersama kepimpinan PAS tetap telan tahi yang dihulur oleh PAS. ketepikan hk Islam hanya kerana menghalalkan kerusi yang mungkin bakal mereka perolehi dari pakatan pembangkang.

Comments

Popular Posts