UNTUK APA WUJUDKAN FANPAGE SEBEGINI??

PEWARIS ANAK BANGSA

Bangun pagi, sebelum memulakan aktiviti harian pu3, mesti pu3 akan menjenguk membaca email pu3. pagi terakhir sebelum Insyallah esok akan bermulanya bulan Ramadhan.

wujud fan page ini menimbulkan kemusykilan? untuk apa dia bercadang sedemikian?

Apa yang pu3 baca menarik perhatian adalah kewujudan fanpage  : RAKYAT MALAYSIA MAHU PDRM BEBAS DARI KEMENTERIAN KESELAMATAN DALAM NEGERI (KDN) waaahhhh! apa punya page ni? bukan pu3 bencikannya tetapi untuk tujuan apa sebenarnya ia diwujudkan, menilai seberapa ramai rakyat Malaysia menyokong?  setakat pagi ini mula membuka page tersebut ada 3 "like" tetapi mungkin seseorang telah membatalkannya dan kini berbaki 2 "like"

Bukan tujuan pu3 mengkritik pembina fanpage tersebut, tetapi pu3 melihatnya sebagai salah satu cara memprotes dan berkehendak untuk melakukan sesuatu pengaruh yang kononnya selama ini, PDRM tiada kredibiliti sebagai penguatkuasa undang-undang keselamatan. Kata nk biar rakan FB memilih agaknya. macam2lah kaedah mereka ini. Pu3 akan pastikan ramai lagi sahabat pu3 menyedari dari menyertai fanpage ini. Naluri pu3 mengatakan ini muslihat penyokong PR. Plsssss.....!!!!!  Pu3 tak mengizinkannya kerana pu3 adalah  pewaris dari seorang abah yang pernah berkhidmat dalam PDRM. separuh kehidupan pu3 sebelum pu3 berdikari sekarang, membesar dalam suasana anak PDRM, tinggal di kawasan keluarga PDRM. korang nak menghina PDRM, bererti menghina pu3 juga.

Mesti ada kata, inipun nak kecoh. dah xder bahanker nak menghentam.? heheheh kekdg pu3 berperasaan sedemikian gak, tapi blog ini bukan bertujuan menhentam tetapi membuka minda dan mata  hati. selalu sangat berada dalam posisi kabur-kabur kata seorang pakcik tu, banyak sangat kabus.........

Comments

Popular Posts