TAHNIAH PATRIOT, MENJUNJUNG PERINTAH

PEWARIS ANAK BANGSA

Lega Pu3 membaca info dan kenyataan  tentang keputusan himpunan PATRIOT dibatalkan seperti mana yang telah di titahkan oleh Yang di-Pertuan Agong.  Pu3 kagum semangat juang mereka, berani menghadapi kumpulan Himpunan BERSIH yang jelas tiada kebersihannyta, setakat membuat kacau bilai keadaan sahaja. Demi cintakan keamanan dan keharmonian negara.  Tahniah. Datuk reezal marican dalam masa yang sama memberi amaran kepada BERSIH, bahawa PATRIOT tidak teragak-agak bertindak sekiranya penganjur BERSIH mash berdegil.

Pendapat Pu3, biarlah penganjur BERSIH putuskan hendak lakukan atau tidak. Sebab kerisauan Pu3 berkurang. Pu3 tidak ingin sahabat perjuangan Pu3 di kalangan pemuda, wanita, umno Barisan nasional dan mungkin ada juga ahli puteri yang ditangkap oleh pihak berkuasa di bawah ordinan darurat. Jika kumpulan BERSIH sahaja ditangkap, Pu3 tidak kisah. Itu seharusnya. Pu3 yakin, pihak keselamatan sangat mengambil serius hal ini apatah lagi apabila titah khas yangdi-Pertuan Agong telah dinyatakan hal himpunan haram ini.

pesanan pu3 tolong sedar rakan. jika anda memutuskan untuk berjuang bersama HIMPUNAN BERSIH. pu3 yakin , rakan tidak sedar.

Comments

Popular Posts