BANYAK SANGAT TANGGUHNYA

PEWARIS ANAK BANGSA

Biar apa pembangkang nak kata, aku siapa, korang punya pasallah. aku apa peduli, blog aku, tulisan aku , pandangan aku, selagi ia tidak melanggari undang2 yang sedia ada, aku tak takut dengan cacian korang.

kenapa suka bebenor anwar ni nak mencari kaedah menangguhkan perbicaraannya. kalau kes perbicaraan sahaja ada sahaja alasan yang ditimbulkan, sakit kroniklah, itulah inilah semua ada. pelik tetapi benar. Kenapa sebab apa. Jawapan jelas, dia tahu dia sememangnya sangat bersalah, mengelak dari menerima hukum atas kesalahan yang dilakukannya

Pu3 tak nak doakan kemusnahan apa yang baik dilakukannya cuma pu3 doakan semoga keburukan ditunjukkan , dia berpeluang untuk bertaubat sebelum ajal tiba. beginilah agaknya seorang yang sudah tidak waras apabila cita-cita serta impiannya menjadi orang pertama negara tidak tercapai. salah siapa? adakah orang meminta dia melakukan kesalahan tersebut, ada orang minta dia kata buat itu dan ini untuk disabitkan kesalahan? tak ada langsung, pu3 pun tk memerintah. dia sendiri buat, maka tanggunglah sendiri. lagipun kalau ada yang mengarahkan dia melakukannya, yang mengarah itu bukanlah manusia. tetapi ianya adalah syaitan. Cuma syaitan sahaja yang mampu memerintah King Of Drama ini kerana dia sangatttt degil dalam menetapkan kehendaknya. apa lagi keperluannya. kalau setakat manusia, jelinganpun tak akan diterimanya

pesanan pu3. usahlah pengikut taksub terover sangat menyokong king of drama ini. dia tak akan pandang korang . dia hanya memperalatkan korang sahaja.  Kasiahannya korang

Comments

Popular Posts