PERMIT PERJUMPAAN XDILULUSKAN. HAHAHAHAHA.. GOOD

PEWARIS ANAK BANGSA

twit 17hb julai. petang ini
Ding dong! Pu3 suka sangat . hari ini, asyik sebut suka je ya pu3. sebab bahan datang semua dari twitter. kali ini twitter dr KING OF DRAMA. hahahahaha.. dia mmg raja segala raja twit . Petang ini Anwar bising lagi kt twitter apabila permit perjuampaan dengan penyokong di sebuah restorent di daerah tawau tidak mendapat pelulusan dan terpaksa mengadakan perjumpaan tersebut di dalam pejabat

frust kaw2ler agaknya king of drama ini. sebb pejabat bukan luas sangat, nak berhimpit seperti tin sardin bukanlah suasana yang sangat sesuai bg manusia yang sentiasa memanaskan suasana. apa  lagi untuk mengisytiharkan bahawa penduduk Tawau sangat menyokong dirinya tidak tercapai.

Kali ini king of drama menghentam terus kepimpinan UMNO dalam kawasan tersebut kerana konon tidak mempraktikkan democracy dan bolehlah difahami sebagai menggunakan power untuk menghalangnya. hahahahahahahahahah... besar ketawa pu3 apabila memahami kalimah tesebut. eloklah permit tu tak diluluskan. apa yang dilakukan ketika himpunan bersih 2.0 lepas sdh cukup melaykanna dia mendapat permit.

diakan dah mencanang bahawa pihak berkuasa PDRM sangat zalim ketika himpunan BERSIH. so sesuailah tindakan yang dibuat oleh PDRM dengan tidak melakukan kelulusan atas permohonannya yang memburuk-burukkan serta mempertikaikan kredibiliti PDRM. Tahniah !

Comments

Popular Posts