KALA TIDAK BERJAYA DEMONTRASI JALANAN, RAYUAN DITERUSKAN KES KING OF DRAMA

PEWARIS ANAK BANGSA

Kekadang pu3 rasa beruntung juga kerana mempunyai akaun twitter serta menjadi follower siapa yang pu3 rasa nak ikuti perkembangan statusnya walaupun dia adalah kepala segala syaitan. sebab pu3 ada pegangan dan prinsip pu3 yang tetap. So tidak akan wujud unsur2 yang boleh mempengaruhi pegangan pu3 ini. Amin

Pagi ini, pu3 seperti biasa, buka mata sebelum menjamah sarapan. Pu3 akan bersarapan mata dengan membaca twitter. sumber yang pu3 rasa sangat cepat kerana dikeluarkan oleh pemilik akuan twitter itu sendiri. Baca ya gambar ini:

Selepas plan A iaitu menjayakan Himpunan BERSIH gagal dilaksanakan di jalanan. Tumpuan masyarakat kembali normal walaupun dalam kerisauan. Keluhan rakan-rakan pu3 yang berada di kawasan Kuala Lumpur ketika hendak melakukan rutin harian terganggu. "ROADBLOCK" kasihan. ini semua kerja King of drama dan kuncu2nya. Tak pasal2 menyusahkan orang awam! Nampaknya King of Drama kembali kepada teknik biasanya yang sekian kali. mambuat rayuan menolak hakim yang membiacakan kes liwatnya. hmmm.. bukankah 11hb julai ini tarikh perbicaraan bela diri?

Dari awal muncul minaci Ambiga ini, dengan sokongan kepimpinan PR, Pu3 sudah agak mesti ada pencetusnya. Tak lain tak bukan.. DIAlah oarangnya. misi terkandas. oppppssss.. On juga tetapi tempt tertutup. dia kena mengelak lagi dan ini caranya. ini kes mahkamah so taklah dapat melarikan diri ke luar negara seperti biasa dia buat jika perancangan gagal..

Rakan2, bertindak bijak dalam hal ini.

Comments

Popular Posts